  • 491. Data: 2017-05-24 15:50:56
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 May 2017 05:31:17 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Teraz czekam na informacje ile to dostaja w Polsce gornicy ze wspolnej kasy i co
    nam za to daja.

    5,5mld.

  • 492. Data: 2017-05-24 15:53:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 May 2017 15:50:56 +0200, w
    <t...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Wed, 24 May 2017 05:31:17 -0700 (PDT), w
    > <7...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    > 5,5mld.

    Przepraszam - podałem nieaktualne dane. 7mld. Ale to się waha.

  • 493. Data: 2017-05-24 16:02:48
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 24 maja 2017 11:26:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    try-w-warszawie-dostaja-najwieksze-pieniadze-interpe
    lacja-do-pani-prezydent

    > Dowodzi, ze doplacamy.
    > I mysle, ze w Poznaniu tez doplacaja.
    >
    > Aczkolwiek ... zrobili we Wroclawiu teatr muzyczny Capitol ... i
    > sadzac po systemie rezerwacji - wszystkie miejsca wyprzedane.
    > To moze do tego jednego nie trzeba doplacac.

    Ale mi kumpel kiedys opowiadal ze chcial sie odchamić i nie udało się.
    Biletów brak, terminy wyprzedane na 2-3 miesiące wprzód a koszty to 100-300pln za
    bilet.

    Więc jesli taki teatr tez musi miec dotacje to znaczy ze caly model jest bardzo
    kepski...

  • 494. Data: 2017-05-24 16:14:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-24 o 14:31, Pszemol pisze:

    > No cóż... dla mnie ważne że jestem na tyle przekonany
    > do elektryków że wybrałem właśnie taki elektryczny
    > na swój przyszły zakup.

    Ja też jestem przekonany do elektryków i na swój przyszły zakup wybrałem
    elektryka, który będzie miał wymiary segmentu C, zasięg 400-500km na
    jednym ładowaniu i cenę na poziomie 50-60 tysięcy PLN-ów.

  • 495. Data: 2017-05-24 16:18:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-05-2017 o 16:14, nadir pisze:

    > Ja też jestem przekonany do elektryków i na swój przyszły zakup wybrałem
    > elektryka, który będzie miał wymiary segmentu C, zasięg 400-500km na
    > jednym ładowaniu i cenę na poziomie 50-60 tysięcy PLN-ów.

    Plus ładowanie w góra kilkanaście minut, plus stacja ładowania co
    minimum 50 km.
    Z taką ilością, żeby nie było problemów z wolnym gniazdkiem.

    Ale generalnie i tak jestem za wodorem.

  • 496. Data: 2017-05-24 16:20:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > smorodziły w Zakopcu, a na drogach było pusto jak rzadko kiedy;)

    bo jak deptali te paski w podłogę to ten dym został tutaj a koło zakopca
    już zwalniali ;)

  • 497. Data: 2017-05-24 16:35:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    Wed, 24 May 2017 15:50:56 +0200, w
    > Wed, 24 May 2017 05:31:17 -0700 (PDT), w
    > <7...@g...c
    om>, Zenek
    > Kapelinder

    >Przepraszam - podałem nieaktualne dane. 7mld. Ale to się waha.

    A co uwzglednia, a czego nie ?

    Bo jak panstwowo-publiczna elektrownia kupi wegiel w
    panstwo-publicznej kopalni, to doplacamy, czy nie doplacamy ?

    J.

  • 498. Data: 2017-05-24 16:50:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
> [...]
    >100-300pln za bilet.
    >Więc jesli taki teatr tez musi miec dotacje to znaczy ze caly model

    Albo sprawiedliwy - wszystkie teatry dostaja dotacje taka sama,
    niewielka, a im wiecej teatr zarobi, tym wiecej bedzie mogl artystom
    zaplacic :-)

    J.

  • 499. Data: 2017-05-24 17:53:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-24 o 16:18, Cavallino pisze:

    > Plus ładowanie w góra kilkanaście minut, plus stacja ładowania co
    > minimum 50 km.
    > Z taką ilością, żeby nie było problemów z wolnym gniazdkiem.

    Wszystko powyższe jestem w stanie przeboleć, mam garaż w którym samochód
    może się ładować i 8-10 godzin. A tam gdzie najczęściej jeżdżę, to albo
    obrócę na jednym ładowaniu w tę i z powrotem, albo mam możliwość
    doładowania. Na wypady na drugi koniec Polski lub Europy pozostawię
    sobie "tedeika".

    > Ale generalnie i tak jestem za wodorem.

    No ale wodór też się z powietrza nie bierze i wyjdzie na to, że węgiel
    nadal musimy spalać.

  • 500. Data: 2017-05-24 18:54:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie oszukuj bo sie nie da. Miasta dostaja kase z budzetu bo jakis smiesznych podatkow
    od psow i mandatow za zle parkowanie na pomalowanie kraweznikow na bialo by
    wystarczylo.