    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Eneloopy raz jeszcze.
    Date: Tue, 20 May 2014 08:12:21 +0200

    Nie odnajdę starego wątku, ale mam dobrą (dla siebie ;)) wiadomość:
    Mój ręczny skaner, który bardzo dobrze pracuje na paluszkach alkalicznych, a odmiawia
    współpracy na akumulatorkach NiMH (zapewne za
    niskie napięcie aku 1,2 V zamiast 1,5 V baterii) doskonale pracuje na Eneloopach
    (tych czarnych z nowej serii).

    Lampa błyskowa (duża Sigma) też oczywiście bardzo dobrze pracuje na Eneloopach, ale
    na oko szybciej się ładuje na NiCd (Sanyo).
    Tym niemniej ładowanie lampy nie jest na tyle szybkie, żeby robić zdjęcie po zdjęciu,
    gdyż trwa jednak parę sekund (przy średniej
    mocy błysku).
    Czy jedynym rozwiązaniem problemu "powolnego" (co oznacza około 1,5 sek.) ładowania
    lampy błyskowej jest battery-pack na kablu w
    kieszeni fotografa?