  • 21. Data: 2004-12-13 11:34:49
    Temat: Re: Energis? Futuro? Crowley? A może coś innego?
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "wm" <n...@w...pn.wm> napisał w wiadomości
    news:cpjosj$gkp$1@opal.futuro.pl...

    > To jest sprzęt na 16mbit Internetu bez nagłówków EIR=CIR. Ale całkiem
    > możliwe, że GTS ma sprzęt jeszcze bardziej sexy.

    nie za bardzo lapie co znaczy "16mbit Internetu bez nagłówków" ...
    i czy to ATM czy ethernet ?
    :P

    --
    Mateo

  • 22. Data: 2004-12-13 14:13:10
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    wm wrote:

    > Ja dostałem ofertę na radiolinię z Futuro bez większych kłopotów, tylko
    > chcą umowę na dłużej niż na miesiąc.

    Dają radiolinię point-point (np. SAF) od węzła do Ciebie czy robią to na
    LMDS? Bo to drugie to też radio, tylko, że point-multipoint i... :)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 23. Data: 2004-12-13 18:17:07
    Od: wm <n...@w...pn.wm>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Dają radiolinię point-point (np. SAF) od węzła do Ciebie czy robią to na
    > LMDS? Bo to drugie to też radio, tylko, że point-multipoint i... :)

    Nie jest to LMDS, wyglądało na to że LMDS nie dałby rady przynajmniej na
    tym sprzęcie którym dysponowali.

  • 24. Data: 2004-12-13 18:25:28
    Od: Borg <b...@b...lan>

    Tom <t...@g...pl> wrote in news:cpjol5$2sus$1@news2.ipartners.pl:

    > http://venus.ci.uw.edu.pl/~theli/

    Moze mnie teraz oswiecisz i powiesz co to ma wspolnego z watkiem?

  • 25. Data: 2004-12-13 18:31:20
    Od: wm <n...@w...pn.wm>

    Mateusz Swatek wrote:
    > Użytkownik "wm" <n...@w...pn.wm> napisał w wiadomości

    > nie za bardzo lapie co znaczy "16mbit Internetu bez nagłówków" ...
    > i czy to ATM czy ethernet ?
    > :P

    Naplątałem. 16mbit to maksymalna moc tego urządzenia. My potrzebujemy
    mniej ale liczone bardziej "naturalnie" bez nagłówków. A czy to ATM czy
    nie to jest mi to obojętne dopóki te nagłówki nieszczęsne nie są
    wliczane do pasma. Ale oczywiście jeśli to ATM to 16mbit na nim nie
    będzie nigdy.

  • 26. Data: 2004-12-13 18:34:35
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    > Nie jest to LMDS, wyglądało na to że LMDS nie dałby rady przynajmniej na
    > tym sprzęcie którym dysponowali.

    w Krakowie CDP odpalil bodajze 2 klientom LMDS'y 6 Mbit :)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 27. Data: 2004-12-13 19:11:41
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    wm wrote:

    > wliczane do pasma. Ale oczywiście jeśli to ATM to 16mbit na nim nie
    > będzie nigdy.

    jak nie bedzie jak bedzie ale w ATM ;-)

    --
    VoMi7

  • 28. Data: 2004-12-13 19:45:06
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <cpknlp$m1a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> Mateusz Swatek napisał(a):

    > w Krakowie CDP odpalil bodajze 2 klientom LMDS'y 6 Mbit :)

    LMDSowe nt Alcatela futuro potrafia podobniez nawet 8Mb/s

    TP

  • 29. Data: 2004-12-13 20:50:53
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@S...net> napisał w wiadomości

    > LMDSowe nt Alcatela futuro potrafia podobniez nawet 8Mb/s

    futuro to wiele potrafi ;)
    o ile juz nawet te 7 mbit wyciagnie po ethernecie (enkapsulacja)
    to ilosc pakietow zabije je na miejscu ..

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 30. Data: 2004-12-13 21:04:45
    Od: "Theli" <t...@v...ci.uw.edu.pl>

    > Moze mnie teraz oswiecisz i powiesz co to ma wspolnego z watkiem?

    Detektyw chcial blysnac :)))
    Z Michalem pokorespondowalem na privie.
    Wniosek (po kontakcie z gts): brak zasiegu. Czyli pozostaje mi wzbogacic
    naszego kochanego monopoliste :///

    Theli