  • 1. Data: 2017-09-29 11:35:56
    Temat: Epson l386 - autoczyszczenie
    Od: d...@g...com

    Witam, prośba o info czy urządzenie wielofunkcyjne Epson l386 posiada funkcję
    automatycznego czyszczenia głowic co jakiś stały interwał czasu (coś analogicznego
    jak w Brother). Zastanawiam się między l386 a Brother t500w. Za Epsonem przemawia
    dużo - cena (w promocji nawet 520), gwarancja 3 lata, jakość i szybkość druku, jako
    jedyny minus uważam właśnie brak automatycznego czyszczenia głowic, co przy użyciu z
    większymi przerwami może być problemem. W sumie to proszę o potwierdzenie tego bo
    nigdzie nie znalazłem informacji o takiej funkcji.

  • 2. Data: 2017-10-03 20:01:56
    Temat: Re: Epson l386 - autoczyszczenie
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-29 o 11:35, d...@g...com pisze:

> [...]
    większymi przerwami może być problemem. W sumie to proszę o potwierdzenie tego bo
    nigdzie nie znalazłem informacji o takiej funkcji.

    Mam Epsona L386 u siebie w drugim biurze. Zdarza się, że nie drukuję nic
    przez 2 miesiące i nic się nie dzieje. Tzn. po dwóch miesiącach przerwy
    drukuje najnormalniej w świecie. W drugim, domowym biurze mam starszą
    podobną drukarkę, tzn. L110. Tu też bywają długie przerwy. W ciągu kilku
    lat eksploatacji dwa razy coś się lekko przytkało, to zapuściłem
    czyszczenie z programu sterującego drukarką i po 5 minutach było
    wszystko znów ok.