  • 1. Data: 2017-09-24 13:52:43
    Temat: Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    W rankingach zadowolenia użytkowników Lenovo jest dość wysoko. Szukam w tej
    chwili lapka za ok. 3500 zł do średnio wymagających zastosowań dla mało
    kumatego komputerowo starszego człowieka. Prawie kupiłem Idea Pada.. ale:

    Wczoraj dostałem info, że w pewnej znajomej firmie ok. rok temu miała
    miejsce wymiana leptopów - zakupiono Lenovo Ideapad dla pracowników i
    Thinkpady dla kadry kierowniczej, odpowiednio za ok. 3 i 5 tys zł, czyli
    też średnia półka. I teraz uwaga, przez ten rok ok. 80% komputerów
    powodowało problemy - od stabilności po sprawy mechaniczne i elektryczne,
    jak np. padajace porty.

    Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę
    dla innych marek?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2017-09-24 15:12:44
    Temat: Re: Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 24 września 2017 13:52:23 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > jak np. padajace porty.
    >
    > Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę

    Znam firme która tez przestawila sie na lenovo z della i juz wiadomo ze lenovo idzie
    precz.

    Statystyk nie znam ale tez slabo bylo.

    Poszukaj poleasingowych elitebooków czy biznesowych delli.
    Ewentualnie nówke sztuke ale tanio nie będzie.

  • 3. Data: 2017-09-24 16:30:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Maciek pisze tak:

    > Szukam w tej chwili lapka za ok. 3500 zł do średnio wymagających
    > zastosowań

    To chyba Asusa da się kupić za tyle? Czy już nie?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2017-09-24 18:48:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Sep 2017 15:30:35 +0100, PiteR napisał(a):

    > To chyba Asusa da się kupić za tyle? Czy już nie?

    Sądząc po Allegro, Asusy są generalnie tańsze niż Delle i Lenovo, ale
    jakościowo zawsze mi się kojarzyły dość słabo - taka plasticzana w rodzaju
    Acera.

    W rankingach userów też są raczej daleko...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2017-09-24 19:50:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Maciek pisze tak:

    > Sądząc po Allegro, Asusy są generalnie tańsze niż Delle i Lenovo,
    > ale jakościowo zawsze mi się kojarzyły dość słabo - taka
    > plasticzana w rodzaju Acera.
    >
    > W rankingach userów też są raczej daleko...

    A to przepraszam. Ja się nie znam.

    Mnie Lenovo kojarzyło się zawsze z takim przybłędą trochę przed Acerem
    czarne, brzydkie i dziwne.

    Dell to do biura. Brzydkie ale trwałe. HP obchodzić szerokim łukiem
    żeby nawet a darmo dawali. Samsung, Toshiba dobre ale trudno kupić.

    Faktycznie Lenovo na 1 miejscu. No kto by pomyślał.

    https://www.laptopmag.com/articles/laptop-brand-rati
    ngs

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2017-09-24 20:28:32
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Bo jakiś PiteR to ogłosił, darmo to Ty...

    -----

  • 7. Data: 2017-09-24 20:46:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ń pisze tak:

    > Bo jakiś PiteR to ogłosił, darmo to Ty...

    "Mnie się kojarzyło" Czytać ze zrozumieniem.

    Niestety kiedyś kupiłem HP. Nigdy więcej!

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2017-09-24 21:25:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Sep 2017 18:50:50 +0100, PiteR napisał(a):

> [...]
    >
    > Dell to do biura. Brzydkie ale trwałe. HP obchodzić szerokim łukiem
    > żeby nawet a darmo dawali. Samsung, Toshiba dobre ale trudno kupić.

    Ja się nie upieram. Miałem Thinkpada, jak marka należała jeszcze do IBM.
    Był pancerny, choć toporny. Niektóre linie Lenovo chyba kontynuują
    tradycję.

    Resztę kojarzę raczej z przelotnych kontaktów, opinii i lektury, bo nie
    lubię laptopoów (za mała klawiatura).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2017-09-24 21:29:12
    Od: ń <ń@ń.ń>

    "Kiedyś kupiłem w Społem nadkwaśniałe mleko" - to Twój poziom...

    -----

  • 10. Data: 2017-09-24 22:00:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-09-24 o 13:52, Maciek pisze:

> [...]
    > jak np. padajace porty.
    >
    > Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę

    Ja tam nie wiem, ale nie kupię więcej żadnego Lenovo.
    Kumpel dał 4 koła ponad i zdechł po pół roku.
    Ja potrzebowałem czegoś taniego na wypady to akurat jakby nie patrzeć,
    Lenovo niedrogie jest... (i pewnie ten rankingi co podał PiteR dotyczą
    ohów i ahów nowego z pudełka.)
    Tak więc skończyło się na tym, że ten Lenovo co kupiłem potrzebowałem
    rozebrać (a robiłem upgrade procka). Radiator od chipsetu był uniesiony
    około 3mm nad nim. Szukając fotek w necie wyszło że to nie przypadek.
    Nowoczesny transfer ciepła bezdotykowy ;)
    Siostry Lenovo Thinkapd E430 jak mnie pamięć nie myli też zdechł po
    gwarancji.
    Skończyło się zakupem ale tym razem Acera.

    No ale to mała próbka.

    W robocie mamy Delle i ostatnio rozdawane HP (bo tańsze). Za żadne
    skarby nie wymienię mojego Della E6320 na te HP co teraz dają.
    Teraz mądrzejszy zamiast Lenovo kupiłbym polizingowego Della.

    --
    Irokez