  • 1. Data: 2017-09-24 17:01:06
    Temat: Pewne Wifi po USB
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Poprzednio miałem TP-LINK TL-WN722N, 160 Mbps, teraz lepszy miniaturowy
    Edimax 300 MBps
    Ale cały czas, jak rebootuję Windows albo wychodzę z hibernacji, to nie
    mam sieci, a co gorsza, zdarza się że i zanika, trzeba wyjąć i włożyć do
    USB.
    Czy są jakieś pewniejsze, mające sterowniki pod Windows?

  • 2. Data: 2017-09-24 17:10:22
    Temat: Re: Pewne Wifi po USB
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 24.09.2017 o 17:01, Borneq pisze:
> [...]
    > USB.
    > Czy są jakieś pewniejsze, mające sterowniki pod Windows?
    Patrzę:
    https://allegro.pl/kategoria/karty-wlan-karty-usb-77
    966?order=m

  • 3. Data: 2017-09-24 17:24:48
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 24.09.2017 o 17:10, Borneq pisze:
    > Patrzę:
    > https://allegro.pl/kategoria/karty-wlan-karty-usb-77
    966?order=m

    Widzę USB i PCI, które odpadają
    Czy są karty Wifi, które łączą się z kompem przez krótki kabel Ethernet?

  • 4. Data: 2017-09-24 20:04:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Borneq pisze tak:

    > Ale cały czas, jak rebootuję Windows albo wychodzę z hibernacji,
    > to nie mam sieci, a co gorsza, zdarza się że i zanika, trzeba
    > wyjąć i włożyć do USB.

    To jest pecet? nie noszony? To kup sobie router z klientem wifi
    będziesz miał spokój.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2017-09-24 20:28:05
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 24.09.2017 o 20:04, PiteR pisze:
    > To jest pecet? nie noszony? To kup sobie router z klientem wifi
    > będziesz miał spokój.

    Ruter mam Z Orange, jest w pokoju. Może łączyć się do niego przez kabel?

  • 6. Data: 2017-09-24 20:51:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Borneq pisze tak:

    > Ruter mam Z Orange, jest w pokoju. Może łączyć się do niego przez
    > kabel?

    No pewnie, że przez kabel lepiej jeśli tylko masz możliwość go
    przeprowadzić.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2017-09-24 21:31:54
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A dlaczego akurat na USB?

    -----

  • 8. Data: 2017-09-24 22:39:49
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Borneq" napisał:

    > Czy są karty Wifi, które łączą się z kompem przez krótki kabel Ethernet?

    Tak, nazywają się router.

    JoteR

  • 9. Data: 2017-09-25 00:03:23
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-09-24 o 17:01, Borneq pisze:
> [...]
    > albo wychodzę z hibernacji, to nie mam sieci, a co gorsza, zdarza się
    > że i zanika, trzeba wyjąć i włożyć do USB. Czy są jakieś pewniejsze,

    Mam kilka różnych, głównie podpinanych przez USB, i problemy pojawiają
    się, ale nie częściej, niż raz w tygodniu. Czyli da się.
    Z tego co piszesz, nie masz problemów, gdy kompa włączasz ze stanu
    "zimnego"? Czyli powodem może być coś, co bym określił jako "ciągłość
    zasilania", dongiel najwyraźniej nie resetuje się wraz z systemem? No to
    nic na to nie poradzisz, musisz go resetować ręcznie, najwyraźniej ten
    typ tak ma. Uwzględniaj to, i podejmuj ten reset dongla "w
    międzyczasie", gdy maszyna się ładuje OS-em...

  • 10. Data: 2017-09-25 00:15:49
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 25.09.2017 o 00:03, JaNus pisze:
> [...]
    > Z tego co piszesz, nie masz problemów, gdy kompa włączasz ze stanu
    > "zimnego"? Czyli powodem może być coś, co bym określił jako "ciągłość

    Problem jest również gdy rebootuję komputer, ale częściej jest
    zahibernowany. Chyba bardziej denerwujący jest błąd, który zdarza się
    rzadko - gdy sieć przestaje działać, ale to nie jest codziennie.