  • 1. Data: 2014-07-08 14:13:13
    Temat: Era Happy - rok ważności po każdej rozmowie - warto?
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Jest sobie telefon z taryfą prepaid era happy. Czy warto włączyć usługę rok
    ważności konta po każdej rozmowie?
    Czy uruchamiając tą usługę pogarsza się np. cena jednostkowa albo inne?

  • 2. Data: 2014-07-08 15:43:37
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 8 Jul 2014 14:13:13 +0200, "Vikku" <B...@w...pl> wrote:

    >Jest sobie telefon z taryfą prepaid era happy. Czy warto włączyć usługę rok
    >ważności konta po każdej rozmowie?

    To zależy, jeśli ładujesz po 50zł na 90 dni i mimo to sporo środków to
    można by się zastanowić ale

    >Czy uruchamiając tą usługę pogarsza się np. cena jednostkowa albo inne?

    Nic się nie pogarsza, warunki masz takie same tylko to jest dodatkowa
    usługa, tyle że opłata aktywacyjna to 5zł, potem automatycznie co
    miesiąc jest pobierane 3zł za ten luksus, gdzie w innych sieciach masz
    to za darmo.
    Był kiedyś patent że aktywowało się tą usługę, wykonywało czy odebrało
    połączenie, wydłużała się ważność konta o rok i od razu dezaktywowało
    się tą promocję, ale ważność konta się nie skracała po dezaktywacji
    czyli za 8zł miałeś konto ważne przez rok, a tak sporo więcej to
    kosztuje. Nie wiem czy ten patent jeszcze działa, musiałby ktoś
    potwierdzić.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-07-08 17:15:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.07.14 15:43, dizel pisze:

> [...]
    > czyli za 8zł miałeś konto ważne przez rok, a tak sporo więcej to
    > kosztuje. Nie wiem czy ten patent jeszcze działa, musiałby ktoś

    Pod koniec czerwca jeszcze zadziałało. Miesiąc wcześniej uruchomiłem tę
    usługę za 5 zł, puściłem jakiegoś SMS-a i ważność konta wydłużyła się
    o rok. Później, na dzień przed poborem 3-złotowego haraczu miesięcznego
    (T-Mobile jest tak miły, że dwa dni wcześniej informuje o tym SMS-em),
    dezaktywowałem usługę. Rok ważności konta pozostał. Czyli przedłużenie
    ważności konta na rok, tym sposobem kosztuje 5 zł (a może 8 zł, bo już
    nie pamiętam, czy jeszcze skasowało mi 3 zł na początek).

    --
    collie