  • 1. Data: 2010-01-13 21:08:12
    Temat: Era i ich durne cenniki
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Jakiś czas temu, z pół roku temu dokładnie, skutecznie wypowiedziałem 2
    kończące się umowy na mixa. A dziś w skrzynce pocztowej po raz kolejny jakiś
    nowy regulamin/cennik. Wysyłają, pomimo, iż nie jestem już ich klientem.

    Co z tym zrobić? W BOKu mówią, że może przez pomyłkę wysłali, że takie akcje
    planują wcześniej i że mogłem być jeszcze klientem w tym czasie...tia
    akurat.

    Pozdrawiam
    tp

  • 2. Data: 2010-01-13 22:45:29
    Temat: Re: Era i ich durne cenniki
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik tp napisał:
> [...]
    > planują wcześniej i że mogłem być jeszcze klientem w tym czasie...tia

    Wysylanie ofert poczta akurat nie jest zabronione :)

  • 3. Data: 2010-01-14 08:02:41
    Od: "jkolina" <j...@a...pl>

    > Wysylanie ofert poczta akurat nie jest zabronione :)

    rowmiń myśl zwłaszcza w świetle ustawy o przetw danych osob

    jk

  • 4. Data: 2010-01-14 08:21:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jkolina" <j...@a...pl> napisał

    > rowmiń myśl zwłaszcza w świetle ustawy o przetw danych osob

    Sprawdzic czy jest imie i nazwisko, moze sam adres przetwarzaja :-)

    No i zapewne kiedys dawno wyrazil zgode :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-01-14 13:21:50
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisał

    > Wysylanie ofert poczta akurat nie jest zabronione :)

    To nie są oferty, tylko aktualizacje regulaminów. Sprawa wyjaśniona przez
    jakiś tam główny pion do czegoś tam w BOA - pomimo, że wypowiedzenie dotarło
    do nich w maju 2009, to umowa się nie wypowiedziała....Normalnie szok

    Pozdrawiam
    tp