  • 1. Data: 2010-01-13 18:00:32
    Temat: Samsung 5200, jak wyłączyć internet?
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    1/ czy da się w tel. wyłączyć internet, ew. zmienić tak
    konfigurację, aby była błędna
    2/ czy jest możliwość zmiany funkcji prawego klawisza
    funkcyjnego z playnet na np. kalendarz?

    Dzięki z góry za pomoc.
    pbjs

  • 2. Data: 2010-01-13 20:37:13
    Temat: Re: Samsung 5200, jak wyłączyć internet?
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam ponownie,

    Pierwsze pytanie nieaktualne, udało mi się ten nieszczęsny
    internet wyłączyć.

    Pytanie drugie: tu nie wiem, ale nie znajduję w ustawieniach
    tel. możliwości zmiany funkcji prawego klawisza funkcyjnego
    (tego, nad którym wyświetla się playnet).
    A może jednak jest to możliwe?

    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 3. Data: 2010-01-15 09:51:30
    Od: Karol MARCHEWKA <K...@S...pl>

    W dniu 2010-01-13 21:37, pbjs pisze:

    > Pierwsze pytanie nieaktualne, udało mi się ten nieszczęsny
    > internet wyłączyć.

    Jak tego dokonałeś?

    > Pytanie drugie: tu nie wiem, ale nie znajduję w ustawieniach
    > tel. możliwości zmiany funkcji prawego klawisza funkcyjnego
    > (tego, nad którym wyświetla się playnet).

    Karol MARCHEWKA

    http://marchewka.110mb.com