  • 1. Data: 2010-01-13 10:50:44
    Temat: ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA
    Od: Mariusz <m...@g...com>

    Witam.
    Chciałbym ostrzec przed lekkomyślnością przenoszenia numeru stacjonarnego
    do ERY.

    Postanowiłem opuścić TPsa i jej abonament za nic. Został zakupiony nowy
    abonament u Ery i zlecone przeniesienie numeru stacjonarnego jako usługi
    do tego abonamentu.
    W TPsa trzeba było odczekać ponad miesiąc na rozwiązanie umowy.
    Z Ery przyszła informacja, że TPsa uwolni numer 2009-12-30 i w ciągu 24h
    zostanie on aktywowany na komórce.

    Przyszedł 31XII i ....

    Do tej pory dział techniczny Ery walczy z problemem bo numer oczywiście
    nie działa.

    Na początku podejrzewałem tepsę. Ale numer został prawidłowo uwolniony i
    wina leży całkowicie po stronie Ery a moja firma już 2 tygodnie jest bez
    numeru stacjonarnego.

    Wielokrotne telefony do BOA NIC nie dają. Co może konsultant? Nic.
    Numer sprawy to 3135275.
    Może ktoś z Ery to czyta?

    Czas zmienić operatora który tak traktuje klienta płacącego ok 500PLN za
    wszystkie aktywacje.

  • 2. Data: 2010-01-13 15:59:14
    Temat: Re: ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA
    Od: BearBag <c...@g...com>

    mi tam przeniesli numer stacjonarny z TP do Ery w pare godzin,
    oczywiscie po uwolnieniu go przez TP (musialem czekac do konca
    miesiaca). Nawet nie wiem kiedy to wlączyli, bo rano numer już
    normalnie działał.

  • 3. Data: 2010-01-13 16:32:34
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    BearBag wrote:
> [...]
    > oczywiscie po uwolnieniu go przez TP (musialem czekac do konca
    > miesiaca). Nawet nie wiem kiedy to wlączyli, bo rano numer już

    Ja tak miałem i z przeniesieniem PSTN->GSM jak i zmianą operatora
    TPSA->ERA PSTN (w celu założenia ADSL ERY na kablu TPSA i definitywnego
    pozbycia się literek TP na jakiejkolwiek korespondencji). Zero problemów
    - przerwa przy PSTN->GSM niezauważalna (po prostu zaczął dzwonić telefon
    przez GSM, zamiast przez kabel) a przy przeniesieniu kabla - nie było
    żadnych problemów ze strony Ery, poza standardowym kłopotem pt. "Internet
    TPSA wyłączy" a Era potem dopiero może "zlecić do wykonania, jak będą
    możliwości techniczne" - co trwało około 30 dni, ale na to byłem
    przygotowany.
    Za to w tym czasie nie dali rady z naliczaniem transmisji danych w
    hotspocie swoim i naliczyli mi zamiast 1GB przesłanych danych - 3 razy po
    1GB (w tym samym czasie, zwielokrotniło im się w systemei bilingowym) i
    problemy księgowe trwały... 12 miesięcy. Ale jakoś się w końcu dogadałem.

    rgrds,
    Jakub