  • 1. Data: 2010-01-13 10:31:01
    Temat: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na
    firmę wiem jedno....NIE.
    Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania
    zwracają się do klienta:
    - na TY,
    - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
    sprawy,
    - proponując "dryndnąć" później.
    - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z
    kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

    matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

    Max

  • 2. Data: 2010-01-13 11:01:07
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play=?ISO-8859-2?Q?dla_klienta_biznesowego?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    MM wrote:
    > Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na
    > firmę wiem jedno....NIE. Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do
    > klienta i bez pytania zwracają się do klienta: - na TY,

    Taki target.

    > - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
    > sprawy, - proponując "dryndnąć" później.

    To akurat jest u wszystkich.

    > - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją
    > z kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

    To nie "kurturwa" tylko podstawy, ale patrz punkt 1: taki target.

    > matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

    Ciężko pracuje, żeby takich znaleźć. To celowe.

    Jakub

  • 3. Data: 2010-01-13 13:29:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MM" <p...@r...maksymilian.com> wrote in message
> [...]
    > - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z
    > kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

    Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
    sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
    to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY,
    czy mogę Ci mówić na Ty" - no i ja OK, ale i tak parę jeszcze razy
    "wyrwało" mi się pani... :-) Generalnie takie spoufalenie się jest
    dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich przemawia :-)

    > matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

    Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
    Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

  • 4. Data: 2010-01-13 14:03:27
    Od: "rafi" <s...@k...pl>

    Użytkownik "MM" <p...@r...maksymilian.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem jedno....NIE.
    > Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania

    jestes pewny ze dzoniłes na infolinie klientów biznesowych?

    ja dzwoniąc na numer 790 600 600 lub *600 nigdy nie miałem sytuacji
    zwaracania się do mnie na ty

    byc moze na infolilini klientów indywidualnych 790 500 500 lub *500 są takie
    praktyki

  • 5. Data: 2010-01-13 14:08:03
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    On 01/13/2010 03:03 PM, rafi wrote:

    > jestes pewny ze dzoniłes na infolinie klientów biznesowych?
    > ja dzwoniąc na numer 790 600 600 lub *600 nigdy nie miałem sytuacji
    > zwaracania się do mnie na ty

    Nie ja dzwoniłem tylko Play do mnie po złożeniu raz wniosku przez
    stronę, a drugi raz przesłaniu oferty mailowej.

    Max

  • 6. Data: 2010-01-13 14:13:28
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    On 01/13/2010 02:29 PM, Pszemol wrote:

    > Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
    > Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.cznie brzydko z mo

    Faktycznie brzydko z mojej strony.
    Mam dodatkowo prywatne telefony też w Play i tutaj nie czepiam się już
    samego Ty po rozumiem ich nakazy.Tylko jakości obsługi lub jej
    brak...ale to już inna bajka i inny temat.

    Max

  • 7. Data: 2010-01-13 14:27:05
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    MM pisze:

    > Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na
    > firmę wiem jedno....NIE.

    Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?
    łoo matko

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 8. Data: 2010-01-13 15:13:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
> [...]
    > jest
    > dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich

    Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez
    mister/sir ?

    > Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
    > Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

    Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie
    stanowisko :-)

    No dobra, my tu obrazamy, a moze on realizuje plan sprzedazy w 200%
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-01-13 15:51:12
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?
    > łoo matko

    na razie faktycznie "łoo", ale za jakis czas - kto wie
    poziom obslugi zenujacy, ale niektorym to nie przeszkadza, licza sie stawki
    wysoki poziom doradcow i doradcooff innych operatorow slono kosztuje, a plej
    po zalatwieniu krotkiej listy naprawde potrzebnych rzeczy dla biznesu bedzie
    zbieral zniwo na rynku

  • 10. Data: 2010-01-13 16:20:43
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    On 01/13/2010 03:27 PM, Flo wrote:

    > Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?

    A masz lepsza ofertę ? Z chęcią ją przeanalizuje.

    Max