  • 11. Data: 2009-09-16 09:12:45
    Temat: Re: Era - jaki koszt połaczenia z 0-708-1
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h8q9do$f9h$1@inews.gazeta.pl...

    > jak z komorki dzwonisz? rozumie ze łaczysz się w 3g i pobiera ci dane
    > pakietowe?

    NIEEEEEEEEEEEEEEE
    Operatorzy VoIP maja numery dostepowe.
    Np Tlenofon ma 49 numerow w kazdej ze stref. W mojej 44 jest to numer
    447380555
    Dzwonisz na ten numer i albo sobie konfigurujesz ze Cie rozpoznaje po
    numerze i od razy slyszysz dialtone czyli sygnal do dzwonienia i wybierasz
    numer , albo generujesz unikalny kod dostepu 14-cyfrowy czy jakos tak i w
    odpowiedzi na komunikat jaki slyszysz pod tym numerem wprowadzasz kod, po
    czym dostajesz dialtone i dzwonisz.
    to jest zwykle glosowe polaczenia, zadna pakietowa transmisja.
    Wielu operatorow VoIP to ma.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-09-16 09:27:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > czym dostajesz dialtone i dzwonisz.
    > to jest zwykle glosowe polaczenia, zadna pakietowa transmisja.

    oki dzięki :)
    wszystko jasne

    pozdrawiam