  • 1. Data: 2009-09-15 11:35:34
    Temat: Wideo test HTC Himalaya, MDA II, SPV M1000. Czyli potega Xscale
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Krótkie wstępne review Himki z WM 6.1 i SBP w tym testy transmji
    danych, Javy i Xvidow.

    Mysle ze sie przyda dla "nowych" jako wstepne obejrzenie przed zakupem.

    Tym razem wspominamy następce MDA I, czyli HTC Himalaya (MDA II, XDAII,
    QTEK 2020), Telefon wyposażony w procesor Intel Xscale 400MHz do dziś
    budzi podziw wydajnością. Potężna ilość RAM 128MB jak na owe czasy. Do
    tego wsparcie xda-developers powodujace dostępność ROMów z WIndows
    Mobile 6.1 i nowiutkim 6.5 czyni z niego niezłą okazje
    cenowo-funkcjonalną. Do wad bez wątpienia zaliczyć można słabą transmije
    danych tylko GPRS i brak WiFi (można dołożyć na karcie SDIO).

    (więcej)

    http://teleklony.pl/wp/?p=310]http://teleklony.pl/wp
    /?p=310

    Ciekawe jestem waszych opinii

  • 2. Data: 2009-09-15 13:46:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Jak będzie cena ok 300zł to pewnie będzie się sprzedawał

  • 3. Data: 2009-09-15 16:02:20
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Jan Strybyszewski:
    > http://teleklony.pl/wp/?p=310]http://teleklony.pl/wp
    /?p=310

    > Ciekawe jestem waszych opinii

    Mój pierwszy pocket, więc wspominam miło, a do większych wad zaliczyłbym
    tylko aparat foto, który robił tak beznadziejne zdjęcia, że równie dobrze
    mogło go nie być. WiFi faktycznie brak, ale tak leciwemu sprzętowi trudno
    poczytywać to za wadę.

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 4. Data: 2009-09-16 06:27:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Amir pisze:
    > Jak będzie cena ok 300zł to pewnie będzie się sprzedawał

    Himalaya kosztuje w swietnym stanie maks 250zł

  • 5. Data: 2009-09-16 06:28:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    woohoo pisze:
> [...]
    > tylko aparat foto, który robił tak beznadziejne zdjęcia, że równie
    > dobrze mogło go nie być. WiFi faktycznie brak, ale tak leciwemu

    No aparat foto tym bardziej ... inna rzecz ze rok mlodszy BluAngel ma
    juz wifi ale i jego cena jest znaczco wyzsza ponad 300zł ba wyzsza nawet
    niz Wizarda z klawiatura (inna rzecz ze Wizard to padlina jakosciowa i
    procesorowa)