  • 1. Data: 2013-10-27 21:18:12
    Temat: ExpressPCB - drukowanie odwrócone
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Czołgiem!

    Do (szczęśliwych, lub też nie) użytkowników ExpressPCB:
    - czy w tym programie istnieje możliwość wydrukowania odwróconej (mirror)
    górnej warstwy bez kombinowania począwszy z konfiguracją drukarki a
    skończywszy na odwracaniu obrazu w innych programach graficznych? Jakiś
    plugin czy coś?
    Gugle podpowiada, że "chyba jednak nie i daj se koleś spokój", więc zostaje
    mi zapytać już tylko tutaj. Chodzi mi o coś takiego na zasadzie jak ma Eagle
    w opcjach drukowania - klikamy mirror i włala, silwuple, gotowe!

    --
    ARQ

  • 2. Data: 2013-10-28 09:24:59
    Temat: Re: ExpressPCB - drukowanie odwrócone
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "ARO" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostaje mi zapytać już tylko tutaj. Chodzi mi o coś takiego na zasadzie
    > jak ma Eagle w opcjach drukowania - klikamy mirror i włala, silwuple,

    W programie nie ma opcji mirror

    --
    Desoft