  • 1. Data: 2017-02-11 16:28:03
    Temat: Obroża zamiast kicia
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    niektórym zamiast przebywania więźieniu zakładają obroże , jak to działa
    i czy można z tym wyjść np. do sklepu lub na spotkanie ze znajomymi ??

  • 2. Data: 2017-02-11 16:44:29
    Temat: Re: Obroża zamiast kicia
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-02-11 o 16:28, Grzegorz pisze:
    > niektórym zamiast przebywania więźieniu zakładają obroże , jak to działa
    > i czy można z tym wyjść np. do sklepu lub na spotkanie ze znajomymi ??

    Działa tak jak kluczyk do samochodu nie wymagający naciskania przycisku.
    Jak sobie przedłużysz sygnał, możesz nawet pojechać na Hawaje :D

  • 3. Data: 2017-02-11 18:02:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 11 Feb 2017 16:44:29 +0100, Tomasz
    Wójtowicz<s...@s...spam.spam.com> wrote:
    > Działa tak jak kluczyk do samochodu nie wymagający naciskania
    przycisku.
    > Jak sobie przedłużysz sygnał, możesz nawet pojechać na Hawaje :D

    Moment, czyli.w miejscu przebywania jest jakiś odbiornik obroży?
    Myślałem, że to działa na zasadzie lokalizatora gsm-gps. Bo co dalej,
    jak wyjdzie z domu?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-02-11 20:47:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2017 18:02:56 +0100, Marek napisał(a):

    > Moment, czyli.w miejscu przebywania jest jakiś odbiornik obroży?
    > Myślałem, że to działa na zasadzie lokalizatora gsm-gps. Bo co dalej,
    > jak wyjdzie z domu?

    W domu GPS nie dziala :-)

    Ale najpierw trzeba wyrok przeczytac.
    To zazwyczaj jest ciagle kara ograniczenia wolnosci, wiec w domu
    mozna, do pracy mozna, do sklepu mozna, a na spotkanie z przyjaciolmi
    niekoniecznie.

    J.

  • 5. Data: 2017-02-11 22:23:13
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-02-11 o 20:47, J.F. pisze:

> [...]
    > To zazwyczaj jest ciagle kara ograniczenia wolnosci, wiec w domu
    > mozna, do pracy mozna, do sklepu mozna, a na spotkanie z przyjaciolmi

    Te, które pokazywali jakiś czas temu w TV, miały zainstalowaną stację
    bazową w domu i nie dało się pójść nawet do sąsiada. W domu i koniec.

  • 6. Data: 2017-02-11 22:24:03
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-02-11 o 18:02, Marek pisze:
    > przycisku.
    >
    > Moment, czyli.w miejscu przebywania jest jakiś odbiornik obroży?
    > Myślałem, że to działa na zasadzie lokalizatora gsm-gps. Bo co dalej,
    > jak wyjdzie z domu?

    Policja go zgarnie, a za 3 takie przewinienia pójdzie siedzieć do
    normalnej ciupy.

  • 7. Data: 2017-02-11 22:47:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 16:44, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Jak sobie przedłużysz sygnał, możesz nawet pojechać na Hawaje :D
    Chyba zabezpieczyli się przed tym.

    Robert

  • 8. Data: 2017-02-11 23:50:00
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > Chyba zabezpieczyli się przed tym.

    A gdzie ja napisałem, że to jest niezabezpieczone? Przechytrzysz
    zabezpieczenie, to pojedziesz na Hawaje. Nie przechytrzysz - siedzisz w
    domu. To powinno być na tyle jasne, żeby nie wymagało takiej elaboracji.

  • 9. Data: 2017-02-12 00:15:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 11 Feb 2017 20:47:01 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > W domu GPS nie dziala :-)

    No ib dobrze, bo po co (zbędna) informacja że jest w domu?? Ma być
    informacja jak dom opuści i gdzie się uda.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2017-02-12 00:16:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 11 Feb 2017 22:24:03 +0100, Tomasz
    Wójtowicz<s...@s...spam.spam.com> wrote:
    > Policja go zgarnie, a za 3 takie przewinienia pójdzie siedzieć do
    > normalnej ciupy.

    A skąd policja wie gdzie przebywa skoro to nie jest typowy
    lokalizator?

    --
    Marek