  • 1. Data: 2018-10-25 03:35:07
    Temat: Fajny film w tv
    Od: 4...@g...com

    Jacys terrorysci atakuja concorda a pilot otworzyl okno, wystawil reke z pistoletem
    do flar i wystrzelil zeby rakieta wycelowala w flare. Samolot oczywiscie leci a nie
    stoi na lotnisku. Teraz zakrety robi ciasniejsze niz promien skretu trabanta. Siatki
    do zatrzymywania na ziemi sa zamocowane do masztow grubosci cienkiej latarni. Uff,
    zatrzymali sie. Magia kina.

  • 2. Data: 2018-10-26 12:20:24
    Temat: Re: Fajny film w tv
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-25 o 03:35, 4...@g...com pisze:
> [...]
    do zatrzymywania na ziemi sa zamocowane do masztow grubosci cienkiej latarni. Uff,

    Trafiłem na otwarcie okna (w samolocie naddźwiękowym!) i wystawienie ręki.
    To wystarczyło do wyłączenia telewizora.

    Skąd się tacy debile biorą?
    "Idiokracja" z roku 2006 coraz bardziej realna :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2018-10-26 13:57:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >To wystarczyło do wyłączenia telewizora.
    >Skąd się tacy debile biorą?
    >"Idiokracja" z roku 2006 coraz bardziej realna :(

    https://www.youtube.com/watch?v=TrL-9_Vngck

    Gwoli scislosci to w tym momencie filmu zszedl juz chyba dosc nisko

    J.

  • 4. Data: 2018-10-27 18:48:30
    Od: 4...@g...com

    Moze i nisko ale w miejscu nie stal. Musial leciec wiecej niz 300/h bo inaczej by
    spadl jak fortepian. Wystaw reke z rakietnica z samochodu jadacego 160 a potem jak
    sie zrosnie opisz co Ci robili.

  • 5. Data: 2018-10-27 19:26:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 09:48:30 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):
    > Moze i nisko ale w miejscu nie stal. Musial leciec wiecej niz 300/h bo inaczej by
    spadl jak fortepian. Wystaw reke z rakietnica z samochodu jadacego 160 a potem jak
    sie zrosnie opisz co Ci robili.

    Policzmy ... 50x10cm przy 100m/s daje sile rzedu 300N

    Nie tak malo, ale reki jeszcze nie urywa.

    Inna sprawa, ze uciekajac przed rakieta raczej bym nie zwalnial do
    360km/h, wiec reke trzeba wystawiac ostroznie.

    P.S. nie takie rzeczy my ze szwagrem robili
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Awaria_lotu_British_Ai
    rways_5390
    5090,pilota-wyssalo-z-kokpitu-nie-mogli-go-puscic-wi
    ec-trzymali.html

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/chiny-szyba-wyp
    adla-z-samolotu-pilot-wyssany-przez-okno/mlf445z

    Powietrze miekkie jest, to ziemia zabija

    J.

  • 6. Data: 2018-10-29 17:32:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Trafiłem na otwarcie okna (w samolocie naddźwiękowym!) i wystawienie
    >ręki.
    >To wystarczyło do wyłączenia telewizora.

    P.S.
    https://scandinaviantraveler.com/en/aviation/ask-the
    -pilot-can-the-windows-really-be-opened

    "As a pilot on the Boeing 737, I find it handy to be able to open a
    window to communicate with ground staff and also to get documents, for
    example fuel receipts. And sometimes it's also nice to open the window
    to get some fresh air! "

    Wysokie maja te cysterny ...

    J.

  • 7. Data: 2018-10-30 08:59:42
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 12:20, Adam pisze:

    > "Idiokracja" z roku 2006 coraz bardziej realna :(

    Dobra komedia, jak ktoś nie oglądał, to polecam.

  • 8. Data: 2018-10-30 23:05:56
    Od: 4...@g...com

    Dziesiec lat temu to byla komedia.

  • 9. Data: 2018-10-31 19:14:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-30 o 23:05, 4...@g...com pisze:
    > Dziesiec lat temu to byla komedia.

    A teraz prawie rzeczywistość :(

    Zdarza się, że spotykam ludzi po studiach, o poziomie filmowego Waldusia
    Kiepskiego.
    Natomiast dziwne (dla mnie) jest to, że lekarze, dość zresztą
    inteligentni ludzie, czasem mają problem nawet z prostą kasą fiskalną, a
    te dla lekarzy ustawiam na naprawdę łatwy tryb sprzedaży.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2018-10-31 22:50:13
    Od: 4...@g...com

    Lekarze maja problem bo musza placic podatek jak nabijaja na kase. Oni biedni tylko
    na listach plac. Kiedys ludzie mowili o ginekologach " dziesiec piczek i
    moskwiczek". Teraz " pokaz lekarzu co masz w garazu".