  • 1. Data: 2016-09-10 13:51:33
    Temat: Felgi i niewielka różnica w ET
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam doblo i oryginalne felgi powinny miec ET32.
    Na allegro jest duzo z ET=37 - czy taka niewielka róznica ma znaczenie i
    czy mozna je uzywać zamiennie?

  • 2. Data: 2016-09-10 15:19:34
    Temat: Re: Felgi i niewielka różnica w ET
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-09-10 13:51, Budzik wrote:
    > Mam doblo i oryginalne felgi powinny miec ET32.
    > Na allegro jest duzo z ET=37 - czy taka niewielka róznica ma znaczenie i
    > czy mozna je uzywać zamiennie?

    imho mozna o ile opona na tej feldze bedzie miala wymiary zewnetrzne
    zblizone do tego co jest w oryginale - jak sobie zwiekszysz odsadzenie a
    dodatkowo dasz wieksze gumy to moze zaczac gdzies trzec przy skrecie

  • 3. Data: 2016-09-10 18:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > imho mozna o ile opona na tej feldze bedzie miala wymiary zewnetrzne
    > zblizone do tego co jest w oryginale - jak sobie zwiekszysz odsadzenie a
    > dodatkowo dasz wieksze gumy to moze zaczac gdzies trzec przy skrecie

    Opony beda w wymiarze oryginalnym czyli 175 70 14
    Wieksze ET oznacza ze koło bedzie bardziej na zewnatrz samochodu?

  • 4. Data: 2016-09-10 19:49:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 10 Sep 2016 16:00:41 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Opony beda w wymiarze oryginalnym czyli 175 70 14
    > Wieksze ET oznacza ze koło bedzie bardziej na zewnatrz samochodu?

    Większe ET to koło bardziej schowane do środka.
    Ale 5mm to bardzo niewielka różnica.