  • 1. Data: 2016-09-10 10:35:07
    Temat: Lenistwo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ... sie msci :-(

    Nie chcialo mi sie janosika wlaczac, bo miasto, bo krotko, bo juz od
    lat nie stali ... i 4 pkt :-)

    Laserkiem juz mierzyli, z dosc duzej odleglosci.

    J.

  • 2. Data: 2016-09-10 10:42:52
    Temat: Re: Lenistwo
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-09-10 o 10:35, J.F. pisze:

    > ... sie msci :-(
    >
    > Nie chcialo mi sie janosika wlaczac, bo miasto, bo krotko, bo juz od
    > lat nie stali ... i 4 pkt :-)
    >
    > Laserkiem juz mierzyli, z dosc duzej odleglosci.

    No to napisz jeszcze gdzie to było i kiedy.

  • 3. Data: 2016-09-10 10:45:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.09.2016 o 10:35, J.F. pisze:

    > ... sie msci :-(
    >
    > Nie chcialo mi sie janosika wlaczac, bo miasto, bo krotko, bo juz od
    > lat nie stali ... i 4 pkt :-)

    Yanosik włączać z automatu przez połączenie bluetoothem. Co prawda
    wyłączenie mi kiepsko działa, ale i tak się opłaca. Jak "dobrze" pójdzie
    to sobie za zaoszczędzone PLN możesz kupić dedykowanego smarta/tableta
    tylko do yanosika;)

    Shrek.

  • 4. Data: 2016-09-10 10:54:01
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Laserkiem juz mierzyli, z dosc duzej odleglosci.

    Trzeba bylo nie przyjac mandatu. Jesli z duzej odleglosci laserem
    trzymanym w rece (a nie ze statywu), to:
    - nie wiadomo kogo mierzyli
    - nie wiadomo co zmierzyli
    https://anuluj-mandat.pl/blog/post/punkt-celowniczy-
    widoczny-w-wizjerze-radaru-ultralyte-lti-20-20-nie-j
    est-wcale-obrazem-promienia-lasera-orzekl-sad-w-zamo
    sciu
    To odnosnie punktu celowniczego, a druga sprawa, to ten miernik nie
    mierzy predkosci, tylko 2 razy odleglosc w odstepie 0,3s i wylicza z
    tego predkosc. Jesli gosc nie jest najlepszym strzelcem wyborowym
    Świata, to przez 0,3s cel moze sie znaczaco zmienic. Oznacza to, ze
    sciana budynku moze calkiem niezle zapieprzac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2016-09-10 10:56:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2016 10:45:50 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > wyłączenie mi kiepsko działa, ale i tak się opłaca. Jak "dobrze" pójdzie
    > to sobie za zaoszczędzone PLN możesz kupić dedykowanego smarta/tableta

    Wiem, mam wlaczone ... ale jechalem drugim autem, bez BT :-)

    Poza tym - cos mi zre baterie w telefonie, wiec normalnie wylaczam
    dane i gps, a potem nie zawsze chce sie wlaczyc na 5 minut jazdy :-(

    P.S. Czy to normalne, ze komenda we Wroclawiu wystawia mandaty platne
    do 1 US w Opolu ?
    A platnosc ... w banku to sie robi "naleznosc podatkowa" i specjalny
    tryb :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-09-10 11:07:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2016 10:54:01 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
> [...]
    widoczny-w-wizjerze-radaru-ultralyte-lti-20-20-nie-j
    est-wcale-obrazem-promienia-lasera-orzekl-sad-w-zamo

    Ciekawe.
    Ale prawde mowiac to dobrze zmierzyl (z reki) i sam timer pokazywal.

    A taki mandat ... nalezy mi sie za caloksztalt :-)

> [...]
    > Świata, to przez 0,3s cel moze sie znaczaco zmienic. Oznacza to, ze
    > sciana budynku moze calkiem niezle zapieprzac.

    W sumie, to w sprzyjajacych warunkach i radarem mozna by chyba takie
    cos zaprezentowac.

    J.

  • 7. Data: 2016-09-10 11:13:34
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-09-10 o 10:35, J.F. pisze:
    > Nie chcialo mi sie janosika wlaczac, bo miasto, bo krotko, bo juz od
    > lat nie stali ... i 4 pkt :-)

    W taką pogodę, w sobotę wolną od korków uwielbiają suszyć.

  • 8. Data: 2016-09-10 12:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > ... sie msci :-(
    >
    > Nie chcialo mi sie janosika wlaczac, bo miasto, bo krotko, bo juz od
    > lat nie stali ... i 4 pkt :-)
    >
    > Laserkiem juz mierzyli, z dosc duzej odleglosci.

    Od czwartku chyba wrocili z urlopów bo w Poznaniu było ich wszedzie pełno.

  • 9. Data: 2016-09-10 13:36:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Trzeba bylo nie przyjac mandatu. Jesli z duzej odleglosci laserem
    > trzymanym w rece (a nie ze statywu), to:
    > - nie wiadomo kogo mierzyli
    > - nie wiadomo co zmierzyli

    a zdjęcie było? bo urządzenie ma wskazywać kogo zmierzyło. Zeznanie
    obsługi to nie jest wskazanie urządzenia

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-09-10 17:35:02
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Jestem ze Zgorzelca, ostatnio dostalem 5 punktow i 200zl za rozmowe
    przez telefon.
    Zadzwonil, odebralem i powiedzialem ze zjezdzam na parking i pogadamy.
    Zjechalem, gadalem z pol minuty, moze wiecej - oczywiscie auto zgaszone
    itd. Slysze pukanie w szybke - myslalem ze to jakis zawodnik spod sklepu
    chcial 50gr, a to policjant:)
    Powiedzialem jak wygladala sytuacja, ze sam widzi ze rozmawiam i ze nie
    prowadze, ale argument byl jeden: a tam, 150m wczesniej Pan odebral.
    Nie bylo dyskusji - gosciu byl w miare rozsadny, ale pani chyba miala
    gorsze dni. No i mandat tez byl do Opola:-) Zaplacilem w ten sam dzien,
    bo mialem takiego wkurwa, ze nie chcialem sobie pozniej o tym
    przypominac:) Kasa to pikus, ale 5 punktow to duzo. 6 jest za kolizje -
    sensu w tym wielkiego nie widze, a waga przewinien jakze inna.
    No trudno:)
    Piotr