  • 181. Data: 2010-05-18 16:44:58
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: oliveira <_...@g...pl_>

    W dniu 2010-05-18 16:42, Bydlę pisze:

    > O sugestię, że normalny kierowca nie pojedzie wolnym pasem.

    Pewnie się nie znasz, ale ja też truskawki posypuję cukrem ;)

  • 182. Data: 2010-05-18 16:47:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Ale o co chodzi?
    >

    >O sugestię, że normalny kierowca nie pojedzie wolnym pasem.

    Sugerowałem coś dokładnie odwrotnego.

  • 183. Data: 2010-05-18 16:53:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-14 14:21, Icek pisze:

    > ale to jest Twoje teoretyczne gadanie.

    Ależ nie. To jest z praktyki wywnioskowane.

    > Nie umiesz jezdzic dynamicznie,

    Tak, 3 litrowe BMW z automatem nie jeździ dynamicznie.. :)))

    > nie
    > robisz tego,

    :D

    > nie robisz po 100-200 km dziennie po miescie

    Chyba mnie pomyliłeś z kimś :)

    > i juz masz
    > teoretyczne wyobrazenie.

    Póki co, to Ty jesteś teoretykiem.

    > A co do bezpieczenstwa to zastanow sie czemu inni Cie ywprzedzaja jak cie
    > wyprzedzaja. I wtedy przypomnij sobie, ze moze za wolno jedziesz

    Ty też wyprzedzasz na skrzyżowaniach?

    > Co do spalania to corolla pali 7.4 litra po miescie 14D4D, doblo pod
    > 10litrow, peugeot nie wiem ile. W volvo nie wsiadam bo komputer pokazuje
    > spalanie 30 litrow. Klocki zmieniam co okolo 30kkm. W dupie mam, ze ktos
    > inny zmienia je co 70kkm. Ja zyskuje czas i pieniadze.

    Jesteś niepoważny, przystopuj chłopie bo skończysz jak Twoi koledzy w
    audi a6.

    > I jak chce jechac 50km/h tam gdzie wolno jechac 50km/h to jade.

    Ok, to jedź ale nie stwarzaj zagrożenia w ruchu.

    > A jak
    > pyskujesz, ze chcesz jechac 20km/h to zajmij prawy pas i siedz cicho.

    Ooo.. Więc sugerujesz, że muszę zjechać na prawy pas gdy puszczam nogę z
    gazu przed skrzyżowaniem, bo chce dojechać do świateł tak aby nie
    hamować mocno?

  • 184. Data: 2010-05-18 17:27:01
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tak, 3 litrowe BMW z automatem nie jeździ dynamicznie.. :)))

    mi byloby szkoda paliwa w takim samochodzie na jazde dynamiczna

    > Ty też wyprzedzasz na skrzyżowaniach?

    jest wiele miejsc i przypadkow w ktorych mozna zrobic to legalnie. Tak wtedy
    wyprzedzam.

    > Jesteś niepoważny, przystopuj chłopie bo skończysz jak Twoi koledzy w
    > audi a6.

    zrobilem mase kilometrow. I jakos nic mi sie nie stalo. Punktow tez jakos
    nie przekraczam i mam PJ. Zyje w przeciwienstwie do idiotow w audi

    > Ooo.. Więc sugerujesz, że muszę zjechać na prawy pas gdy puszczam nogę z
    > gazu przed skrzyżowaniem, bo chce dojechać do świateł tak aby nie
    > hamować mocno?

    tak, jak masz prawy pas wolny i fanaberie jechac 20km/h to zajmujesz prawy
    pas.

    Jak ktos inny ma fanaberie Cie wyprzedzic bo jedzie 50km/h tam gdzie Ty
    jedziesz 20km/h to wyprzedza a Ty cicho siedzisz bo nie masz podstaw do
    skamlenia, ze jestes wyprzedzany.

    Icek

  • 185. Data: 2010-05-18 18:04:27
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Sugerowałem coś dokładnie odwrotnego.

    Jeśli tak, to znaczy, że kompletnie się pogubiłem w tym wątku.
    Idę sprawdzić...

    =============
    Cavallino wrote:

    > Jeśli na lewym jest wolne miejsce, to nie, nie może tak przypuszczać.
    > A jeśli będzie, to znaczy że nie jest normalny.

    =============

    Święte słowa, panie dobrodzieju - źle zrozumiałem.
    Jeśli miałeś na myśli, że normalny kierowca - widząc stado kretynów
    tłoczących się na jednym pasie, choć drugi jest pusty i należy nim
    jechać - pomyśli, że lewym będzie szybciej, niż gdyby stał na prawym, to
    pozostaje mi tylko

    SERDECZNIE CIĘ PRZEPROSIĆ

    za mój błąd.
    Co niniejszym czynię.

    --
    Bydlę

  • 186. Data: 2010-05-18 18:29:25
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    Neo[EZN] pisze:
> [...]
    > ostatnio udało mi się nagrać dwóch kierowców, cierpiących na syndrom
    > "niewidzialnej ściany" - czyli jeśli tylko w zasięgu wzroku pojawi się
    > znak informujący o końcu pasa ruchu to ich pierwszą reakcją jest
    > zahamowanie tam gdzie stali, włączenie kierunkowskazu i czekanie aż ktoś
    > ich wpuści na sąsiedni pas. A że mają przed sobą 50 metrów pustej jezdni
    > oraz to, że właśnie przez swoją głupotę pomogli zablokować skrzyżowanie
    > - tego nie widzą.
    >
    > http://vimeo.com/11697307
    >
    > Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

    Największym burakiem okazał się kierowca autobusu, co wjechał na
    skrzyżowanie widząc że z niego nie zjedzie.
    Ale Oni tak mają we krwi.

  • 187. Data: 2010-05-18 18:34:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >tłoczących się na jednym pasie, choć drugi jest pusty i należy nim jechać -
    >pomyśli, że lewym będzie szybciej, niż gdyby stał na prawym,

    Dokładnie o to chodziło.

    >to pozostaje mi tylko

    >SERDECZNIE CIĘ PRZEPROSIĆ

    >za mój błąd.
    >Co niniejszym czynię.

    Chwalebne i bardzo rzadkie.
    Szacunek.

  • 188. Data: 2010-05-19 10:45:22
    Temat: Re: Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On 18 Maj, 16:14, Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>
    wrote:

    > Ja tak nie pisałem :) (Filip != Maciej)

    Ajjj, przepraszam, pomyliłem się, moja wina.

  • 189. Data: 2010-05-27 18:16:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-05-13 16:08, Pr0NET pisze:

    > http://bi.gazeta.pl/im/5/5739/z5739745X.jpg ;)

    Uśmiałem się z tego w Toruniu dzisiaj ;)

    A do tego wielkie hasło w stylu że na toruńskich drogach, to
    fair play się jeździ ;)

    6008