  • 1. Data: 2010-05-13 04:18:53
    Temat: Omega - woda pod nogami kierowcy.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Za ch..... nie mogę dojść w Oplu, skąd się bierze woda pod wykładziną dywanika
    kierowcy (po stronie pasażera nie sprawdzałem ;))
    Wody od ch... na grubość dłoni, cała gąbka pod wykładziną mokra, kable w wodzie.
    Możliwe przyczyny (burza mózgów) to:

    * z rur w słupkach odprowadzających wodę z szyberdachu;
    * skropliny z klimatyzacji;
    * coś (?) spod uszczelek przedniej szyby;
    * otwór (?) w płycie dennej i woda z jezdni;
    * ???

    Gumowe odpływy spod szyby w nakola są udrożniane na bieżąco z liści itp. więc to
    akurat nie to.
    THX

  • 2. Data: 2010-05-13 08:32:44
    Temat: Re: Omega - woda pod nogami kierowcy.
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > * otwór (?) w płycie dennej i woda z jezdni;

    Biorąc pod uwagę jakie to auto i ilość tej wody, stawiałbym na powyższą
    przyczynę w pierwszej kolejności.

  • 3. Data: 2010-05-13 08:42:57
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]
    > * skropliny z klimatyzacji;
    > * coś (?) spod uszczelek przedniej szyby;
    > * otwór (?) w płycie dennej i woda z jezdni;
    Poczytaj tutaj:
    http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=216214&c=0&f=
    9
    http://forum.omegaklub.eu/showthread.php?s=f9fc43566
    c9e5b5ffae254ea998f9dc2&p=108123#post108123
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-05-13 08:43:16
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-05-13 08:32, Vlad The Ripper pisze:

    > Biorąc pod uwagę jakie to auto i ilość tej wody, stawiałbym na powyższą
    > przyczynę w pierwszej kolejności.

    Wody w chłodnicy nie ubywa?

  • 5. Data: 2010-05-13 08:47:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    ąćęłńóśźż wrote:

> [...]
    > dywanika kierowcy (po stronie pasażera nie sprawdzałem ;)) Wody od ch...
    > na grubość dłoni, cała gąbka pod wykładziną mokra, kable w wodzie.

    Myślę, że Omesia uległa po prostu oddolnej biodegradacji.

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-05-13 14:37:03
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-05-13 04:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Za ch..... nie mogę dojść w Oplu, skąd się bierze woda pod wykładziną dywanika
    kierowcy (po stronie pasażera nie sprawdzałem ;))
    > Wody od ch... na grubość dłoni, cała gąbka pod wykładziną mokra, kable w wodzie.

    Kiedyś uszkodziła mi się w Scorupie nagrzewnica. Maleńka dziura, więc na
    początku wody w chłodnicy umiarkowanie ubywało, za to dywanik u kierowcy
    właśnie, z tendencją na prawą stronę był cały mokry. Obwąchaj czy to
    woda czy płyn chłodzący.

    --
    MZ

  • 7. Data: 2010-05-13 17:15:37
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Gumowe odpływy spod szyby w nakola są udrożniane na bieżąco z liści itp. więc to
    akurat nie to.

    A czy odplywy z szyberdachu sa regularnie udrozniane? Ja po kilku
    zalaniach auta szybko sie nauczylem zeby szyberdach czyscic z lisci i
    udrazniac te odplywy.

  • 8. Data: 2010-05-14 09:36:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    hamberg pisze:

    > Ja po kilku zalaniach auta szybko sie nauczylem

    Dla jednego szybko to już po pierwszym razie, dla drugiego po kilku :)

  • 9. Data: 2010-05-14 16:36:05
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    W którym konkretnie miejscu, jak się tam dostajesz?
    Też coś mi podpowiada, że to może być szyber.....

    -----

    > A czy odplywy z szyberdachu są regularnie udrożniane?
    > Ja po kilku zalaniach auta szybko się nauczyłem, żeby szyberdach czyścić z liści i
    udrażniać te odplywy.