  • 1. Data: 2010-05-13 08:27:40
    Temat: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: "Neo[EZN]" <s...@w...pl>

    (uwaga, crosspost - pl.regionalne.wroclaw i pl.misc.samochody)

    W jednym wątku pisałem, że będę nagrywał drogowych "buraków" - akurat
    ostatnio udało mi się nagrać dwóch kierowców, cierpiących na syndrom
    "niewidzialnej ściany" - czyli jeśli tylko w zasięgu wzroku pojawi się znak
    informujący o końcu pasa ruchu to ich pierwszą reakcją jest zahamowanie tam
    gdzie stali, włączenie kierunkowskazu i czekanie aż ktoś ich wpuści na
    sąsiedni pas. A że mają przed sobą 50 metrów pustej jezdni oraz to, że
    właśnie przez swoją głupotę pomogli zablokować skrzyżowanie - tego nie
    widzą.

    http://vimeo.com/11697307

    Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

  • 2. Data: 2010-05-13 08:43:33
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: red <r...@r...com>

    On 2010-05-13 08:27:40 +0200, Neo[EZN] said:

    > http://vimeo.com/11697307
    >
    > Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

    Aż się dziwie, że na Twoim filmiku żadne kur** nie lęcą :) Normalnie to
    takich należałoby wyjąć z auta i jak debilowi wytłumaczyć, że jest
    właśnie debilem. Co gorsza problem nie dotyczy tylko Wrocka, ale często
    spotykam to na zwykłych przelotowych drogach i za cholerę nie potrafię
    zrozumieć, dlaczego taki nie dojdzie do końca... Ja praktycznie zawsze
    tak robię i nigdy (!) nie mam problemu ze zmianą pasa przed zwężeniem
    (naprawdę nikt tego nie utrudnia).

  • 3. Data: 2010-05-13 08:46:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    red wrote:

> [...]
    > zrozumieć, dlaczego taki nie dojdzie do końca... Ja praktycznie zawsze
    > tak robię i nigdy (!) nie mam problemu ze zmianą pasa przed zwężeniem

    To są ludzie strachliwi-uprzejmi-inteligentni-inaczej.

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-05-13 08:49:08
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Neo[EZN] wrote:

    > http://vimeo.com/11697307

    Fajna jakość, czym to nagrywane?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2010-05-13 08:52:51
    Od: "Raf \"Ostry\"" <r...@r...pl>

    W dniu 2010-05-13 08:27, Neo[EZN] pisze:

    > Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((
    Tak to jest jak ktoś przyjeżdża z małego do dużego miasta i nie martwi
    się, że za nim zablokowane jest pół dzielnicy :)

  • 6. Data: 2010-05-13 08:53:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    Neo[EZN] wrote:

> [...]
    > ich wpuści na sąsiedni pas. A że mają przed sobą 50 metrów pustej jezdni
    > oraz to, że właśnie przez swoją głupotę pomogli zablokować skrzyżowanie

    Jedni debile zmieniają pas za wcześnie, a inni debile ich w tym miejscu
    wpuszczają. Ja zawsze wpuszczam jednego tuż przed zwężeniem (choć, prawdę
    mówiąc, zwykle to ja jestem wpuszczany), ale nigdy nie wpuszczam buractwa
    blokującego ruch tak jak ci na filmiku.

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-05-13 08:56:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Neo[EZN]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego nie widzą.
    >
    > http://vimeo.com/11697307
    >
    > Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

    Juz mniejsza o ten koniec pasa, ale ogolnie przytrzymaywanie strumienia
    pojazdow majacych zjechac ze skrzyzowania. Sa po prostu debile myslacy
    wylacznie o sobie i tyle.

  • 8. Data: 2010-05-13 08:56:50
    Od: "owp" <o...@g...pl>

> [...]
    > zrozumieć, dlaczego taki nie dojdzie do końca... Ja praktycznie zawsze tak
    > robię i nigdy (!) nie mam problemu ze zmianą pasa przed zwężeniem

    Na przelotowych jest jeszcze gorzej - jak jest zamknięty jeden pas i korek
    kilometrowy, to ludzie na przestrzeni tego kilometra płynnie wtapiają się w
    ten czynny pas na całym kilometrze, w zależności od odwagi ;)
    I wtedy na tym pasie prawie nie ma ruchu, bo ciągle nowi dojeżdżają.
    Natomiast jak już tak odczeka godzinę to za cholerę nie wpuści przy samym
    zwężeniu...
    pzdr
    owp

  • 9. Data: 2010-05-13 08:57:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Neo[EZN]" <s...@w...pl>
> [...]
    > że mają przed sobą 50 metrów pustej jezdni oraz to, że właśnie
    > przez swoją głupotę pomogli zablokować skrzyżowanie - tego nie

    O tym srebrnym piszesz ?

    A o sobie nic ? Wjechales na skrzyzowanie nie majac mozliwosc
    zjazdu.
    Nawet jakby tego srebrnego nie bylo, to i tak bys nie przejechal i
    stal na srodku skrzyzowania :-P

    J.

    P.S. ilu was tam stoi i filmuje, to jakas zorganizowana akcja .

  • 10. Data: 2010-05-13 09:02:53
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

> [...]
    > - tego nie widzą.
    >
    > http://vimeo.com/11697307
    >
    > Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

    Oskar conajmniej ;-)

    Czym to jest kręcone?