  • 1. Data: 2023-11-09 21:30:28
    Temat: Firma Semihalf
    Od: pytający <r...@p...fm>

    Semihalf z Krakowa przejęta przez Google - to tak na pokrzepienie ...

  • 2. Data: 2023-11-11 04:53:30
    Temat: Re: Firma Semihalf
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytający <r...@p...fm> wrote:

    > Semihalf z Krakowa przejęta przez Google - to tak na pokrzepienie ...

    To dobrze, źle, obojętnie?

    --
    Pewna anorektyczka załamała się nerwowo po tym, kiedy dowiedziała się,
    że MA JELITO GRUBE!!!

  • 3. Data: 2023-11-11 10:30:53
    Od: pytający <r...@p...fm>

    sobota, 11 listopada 2023 o 04:59:36 UTC+1 Arnold Ziffel napisał(a):

    > To dobrze, źle, obojętnie?
    >
    > --
    > Pewna anorektyczka załamała się nerwowo po tym, kiedy dowiedziała się,
    > że MA JELITO GRUBE!!!
    Powinno to być dla mnie obojętne.
    Ale pozytywne to jest że takie Google doceniło pracę inżynierską.
    Choć pewnie odezwą się głosy że wyprzedawane są firmy Polskie.

  • 4. Data: 2023-11-11 19:00:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2023 01:30:53 -0800 (PST), pytający napisał(a):

    > (...)
    > Powinno to być dla mnie obojętne.
    > Ale pozytywne to jest że takie Google doceniło pracę inżynierską.
    > Choć pewnie odezwą się głosy że wyprzedawane są firmy Polskie.

    Jeśli już tak dbasz o nasze dobro (i bardzo dobrze), to dbaj także i o
    język: nie "firmy Polskie", tylko "firmy polskie" - to jest przymiotnik.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2023-11-12 21:59:24
    Od: vamastah <s...@w...pl>

    On Sat, 11 Nov 2023 19:00:54 +0100
    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeśli już tak dbasz o nasze dobro (i bardzo dobrze), to dbaj także i o
    > język: nie "firmy Polskie", tylko "firmy polskie" - to jest
    > przymiotnik.

    e tam, zwykle czepialstwo, news bardzo ciekawy :)

  • 6. Data: 2024-01-14 13:01:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Nov 2023 12:30:28 -0800 (PST), pytający<r...@p...fm>
    wrote:
    > Semihalf z Krakowa przejęta przez Google - to tak na pokrzepienie

    Co takiego super wymyślili, że google musiało to zrobić?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2024-01-14 17:48:37
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    Marek napisał(a):
    > Co takiego super wymyślili, że google musiało to zrobić?

    Tego nie wiem, ale wg. ich fejsbuka sporo się udzielali przy ChromeOS.