  • 1. Data: 2013-06-02 20:47:24
    Temat: Flash a rozmiary i przesunięcie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Witajcie

    Jest sobie skalowalny Flash, po którym można klikać by uruchamiać funkcję
    dla otwarcia zwykłego HTMLowego popupa w miejscu kliknięcia i ... chcemy
    policzyć współrzędne dla tego popupa. Czy da się to zrobić po stronie Flasha
    ? Kompletnie nie śledzę tej technologii i nie wiem. Programista Flasha nie
    umie, więc wystawia współrzędne lokalne 0..1, które po stronie funkcji
    javaskryptowej mającej otwierać popupa są mnożone przez pobraną
    szerokość/wysokość obiektu Flasha i powiększane o przesunięcie obiektu
    Flasha oraz o współrzędne okna przeglądarki. Problem jest w tym, że obiekt
    Flasha przeskalowując się robi marginesy z lewej albo z góry tak, by
    zachować swoje proporcje a ja nie bardzo wiem jak te marginesy pobrać lub
    jak programista Flasha miałby je uwzględnić...

  • 2. Data: 2013-06-04 14:33:43
    Temat: Re: Flash a rozmiary i przesunięcie
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2013-06-02 20:47, John Kołalsky pisze:
> [...]
    > jak te marginesy pobrać lub jak programista Flasha miałby je uwzględnić...

    Możesz skalować element <div>, jaki o <object> i w ten sposób łatwo
    odczytać dane o pozycji czy rozmiarze. <object> ma atrybuty "width" i
    "height". Poeksperymentuj.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/