  • 1. Data: 2013-06-06 15:05:53
    Temat: Microsoft SharePoint Designer - jaka opinia?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jakie macie zdanie o Microsoft SharePoint Designer?

    http://bezplatny.net/view_details/programy/komunikac
    ja_i_internet/edycja_i_tworzenie_stron_www/microsoft
    _sharepoint_designer_2007.html

    http://www.dobreprogramy.pl/SharePoint-Designer,Prog
    ram,Windows,12673.html

  • 2. Data: 2013-06-06 15:13:42
    Temat: Re: Microsoft SharePoint Designer - jaka opinia?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 1634Racine napisał:
    > jakie macie zdanie o Microsoft SharePoint Designer?

    Dobre.

    Uzywam go dorywczo jak mam z Worda zrobić czysty HTML.

    :)

  • 3. Data: 2013-06-06 15:48:09
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Mr. Misio in news:koq1t4$uv0$1@node2.news.atman.pl
    > Dobre.
    > Uzywam go dorywczo jak mam z Worda zrobić czysty HTML.
    > :)

    :)

    a Microsoft Expression Web?

  • 4. Data: 2013-06-06 16:34:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 1634Racine napisał:
    > Mr. Misio in news:koq1t4$uv0$1@node2.news.atman.pl
    >
    > :)
    >
    > a Microsoft Expression Web?

    a co Microsoft Expression Web?

    :)

  • 5. Data: 2013-06-06 19:07:30
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 06-06-2013 16:34 Mr. Misio napisał:

    > a co Microsoft Expression Web?
    >
    > :)

    No czy używasz Microsoft Expression Web gdy masz z Worda zrobić czysty HTML?
    ;)

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 6. Data: 2013-06-06 19:10:19
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Wojtek Gapiński napisał:

    > No czy używasz Microsoft Expression Web gdy masz z Worda zrobić czysty HTML?
    > ;)

    Nie :)

    Uzywam tylko tego pierwszego i tylko dlatego, ze mi sie kiedys
    zainstalowal i zostal :)

  • 7. Data: 2013-06-06 21:37:30
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Mr. Misio in news:koq6lb$44j$1@node2.news.atman.pl
    > a co Microsoft Expression Web?
    > :)

    czy tez od MEWeb napisales wlasny i lepszy soft,o to pytam. Nie jest
    trudne.Softowe scierwa z MS do pobicia przez PL-specow juz po zawodowce
    tramwajowej.nic dziwnego, skoro to analfabeci z MS kleca je po godzinach.