  • 1. Data: 2010-07-20 21:09:16
    Temat: czy Toyota Aygo może ciągnąć
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Czy orientujecie się czy Toyota Aygo (c1) może ciągnąć jakś przyczepkę?
    Jeżeli tak to jak ma wpisane w dowodzie rejestracyjnym

  • 2. Data: 2010-07-20 21:12:03
    Temat: Re: czy Toyota Aygo może ciągnąć
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 21:09:16 +0200, zbigniew napisał(a):

    > Czy orientujecie się czy Toyota Aygo (c1) może ciągnąć jakś przyczepkę?
    > Jeżeli tak to jak ma wpisane w dowodzie rejestracyjnym

    skoro k-shell mógł, to czemu Aygo nie może? W dowodzie będzie zapewne tak
    samo jak w każdym innym samochodzie - "pojazd przystosowany do ciągnięcia
    przyczepy"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-07-20 21:19:45
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    > skoro k-shell mógł, to czemu Aygo nie może? W dowodzie będzie zapewne tak
    > samo jak w każdym innym samochodzie - "pojazd przystosowany do ciągnięcia
    > przyczepy"
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    chodzi mi o masę przyczepy

  • 4. Data: 2010-07-20 21:22:21
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > skoro k-shell mógł, to czemu Aygo nie może? W dowodzie będzie zapewne tak
    > samo jak w każdym innym samochodzie - "pojazd przystosowany do ciągnięcia
    > przyczepy"

    a w zestawie montażowym z hakiem jest zamienna nazwa na klapę "AyStop" ;-)

    brat

  • 5. Data: 2010-07-20 21:25:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Jul 2010 20:12:03 +0100, Waldek Godel wrote:

    >skoro k-shell mógł, to czemu Aygo nie może?

    I niektorych konstrukcjach moze byc problem z mocowaniem haka,
    w maluchu nie, bo tam wszystko z tylu :-)

    >W dowodzie będzie zapewne tak
    >samo jak w każdym innym samochodzie - "pojazd przystosowany do ciągnięcia
    >przyczepy"

    i "DMC przyczepy 200kg" ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-07-20 21:50:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 21:19:45 +0200, zbigniew napisał(a):

    > chodzi mi o masę przyczepy

    Przepisy wyraźnie to określają - spójrz do danych technicznych auta i sobie
    policz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-07-20 22:19:39
    Temat: Re: czy Toyota Aygo może cišgnšć
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > I niektorych konstrukcjach moze byc problem z mocowaniem haka,
    > w maluchu nie, bo tam wszystko z tylu :-)

    > i "DMC przyczepy 200kg" ? :-)
    >
    > J.

    OIDP to widywałem maluchy z N126 a ta ma 400 DMC więc z ajgo też poleci :).
    PS A kiedyś panie to się do Bułgarii jeździło........
    Marcin

  • 8. Data: 2010-07-20 22:42:59
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > OIDP to widywałem maluchy z N126 a ta ma 400 DMC więc z ajgo też poleci
    > :).
    > PS A kiedyś panie to się do Bułgarii jeździło........

    podobno tico/matiz nie są przystosowane do ciagniecia przyczepy,
    a widziałem jednego z kowalskim hakiem.
    prawda to?

    Jacek

  • 9. Data: 2010-07-20 23:27:01
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > skoro k-shell mógł, to czemu Aygo nie może?

    BIS już nie mógł.

  • 10. Data: 2010-07-20 23:35:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 23:27:01 +0200, Przemek V napisał(a):

    > BIS już nie mógł.

    A nie przypadkiem z powodu takiego zapchania komory silnika, że już nie
    było miejsca na hak?
    Oprócz tego coś jak przez mgłę kojarzę, że on miał problemy z nośnością
    opon, nawet bez przyczepy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel