  • 1. Data: 2011-06-07 23:38:00
    Temat: Baba za kierownica
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Typowe umiejscowienie fotele, przytulnie i ciasno jak to babka lubi
    http://imageshack.us/photo/my-images/716/20110601106
    .jpg/
    szansa wykonania szybkiego manewru kierownica zerowa
    zeby bylo tragiczniej pasazer prawdopoddobnie maz, kochanek ma to w d...

  • 2. Data: 2011-06-07 23:41:19
    Temat: Re: Baba za kierownica
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 23:38, Kris_Poland pisze:
> [...]
    > szansa wykonania szybkiego manewru kierownica zerowa
    > zeby bylo tragiczniej pasazer prawdopoddobnie maz, kochanek ma to w d...

    nie masz co w życiu robić?

  • 3. Data: 2011-06-08 00:10:50
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > nie masz co w życiu robić?

    kazdy chce byc celebryta;)

    a kobitce po prostu nikt nie powiedzial doswiadczony czym to grozi i jak
    powinno byc poprwanie i tyle.
    sa tez ludzie niereformowalni...

  • 4. Data: 2011-06-08 00:38:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > http://imageshack.us/photo/my-images/716/20110601106
    .jpg/
    > szansa wykonania szybkiego manewru kierownica zerowa

    A tego gościa widziałeś?
    http://images.mirror.co.uk/upl/m4/aug2008/7/9/0B521A
    65-B3E9-5CD9-A3EA26899E38CF5F.jpg
    klakson dałby radę łokciem wcisnąć

    Chociaż faktycznie - na Twojej fotce kierownica wydaje się być jednak
    zbyt wysoko, albo siedzenie za nisko. Ale w sumie niewiele na niej widać.

  • 5. Data: 2011-06-08 00:57:35
    Od: Syd Baird <w...@g...com>

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 23:38:00 +0200, Kris_Poland napisał(a):

> [...]
    > szansa wykonania szybkiego manewru kierownica zerowa
    > zeby bylo tragiczniej pasazer prawdopoddobnie maz, kochanek ma to w d...

    No ale kolego, o co się rozchodzi?

    Może ma krótkie nóżki i nie sięga do sprzęgła. A może po prostu tak jej
    wygodnie. Napewno lepiej, żeby siedziała tak i było jej wygodnie/swobodnie,
    niż żeby miała się męczyć z wyprostowanymi łapskami, którymi w takiej
    pozycji w ogóle nie potrafi sprawnie operować.

    Pomijając fakt, że baba za kierownicą to czysty irracjonalizm w racjonalnej
    maszynie.

  • 6. Data: 2011-06-08 01:04:43
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Chociaż faktycznie - na Twojej fotce kierownica wydaje się być jednak zbyt
    > wysoko, albo siedzenie za nisko. Ale w sumie niewiele na niej widać.

    to byl Merc A, one taka maja
    fotel za blisko, kiera byc moze ok

  • 7. Data: 2011-06-08 01:06:42
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Syd Baird" <w...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pozycji w ogóle nie potrafi sprawnie operować.
    >
    > Pomijając fakt, że baba za kierownicą to czysty irracjonalizm w

    samochod niedopasowany do kierowcy?
    moze powinna wsiasc do auta gdzie nie musi zakladac chodakow
    by siegac pedalow i podkladac 2 poduszki pod dupe by zobaczyc co jest pod
    szyba?

    wielokrotnie widze ze babki w audi patrze przez kolo kierownicy
    z daleka mam wrazenie jakby auto jechalo samo :)

  • 8. Data: 2011-06-08 01:08:18
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    pozatym twoje foto pochodzi z auta rajdowego
    gdzie jest inny skret i specyfikacja prowadzenia
    gdzie kiere ma sie blisko by wykonywac precyzyjniejsze mniejsze ruchy
    kierownica

  • 9. Data: 2011-06-08 01:12:30
    Od: Syd Baird <w...@g...com>

    Dnia Wed, 8 Jun 2011 01:06:42 +0200, Kris_Poland napisał(a):

> [...]
    >
    > wielokrotnie widze ze babki w audi patrze przez kolo kierownicy
    > z daleka mam wrazenie jakby auto jechalo samo :)

    Może nie jechała swoim samochodem :)

    Mało kto pamięta o zapewnieniu sobie komfortu jadąc w trasę czymś, do czego
    nie jest przyzwyczajony. Ostatecznie trzeba przyznać, że to nie takie
    trudne ustawić sobie fotel i lustra tak, żeby nie musieć zapuszczać żurawia
    przy każdym manewrze.

  • 10. Data: 2011-06-08 08:39:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 23:38:00 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    (...)

    Dla rownowagi, polowa facetow lezy za kolkiem - za nisko i za daleko.

    --
    Maciek