  • 1. Data: 2013-01-21 23:05:37
    Temat: Fotoszop
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://www.warhistoryonline.com/featured-article/col
    our-wwii-photos-look-like-they-were-taken-yesterday.
    html
    Bardzo popieram takie działania. Wyprzedzając marudzenia, zawsze można
    obok pozostawić oryginały do wglądu.
    Prawdopodobnie za kilkadziesiąt lat rozwinie się coś w rodzaju
    automatycznej wektoryzacji scen z teksturowaniem neuronowym i będziemy
    sobie mogli zobaczyć w tej jakości wszystko, co kiedykolwiek zostało
    sfotografowane bądź sfilmowane. Fajnie byłoby doczekać...

    --
    pozdrawia Adam
    /duszno mi, codziennie głupota mnie zabija, wszędzie jej pełno, ratunku!/

  • 2. Data: 2013-01-21 23:20:43
    Temat: Re: Fotoszop
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-01-21 23:05, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > sobie mogli zobaczyć w tej jakości wszystko, co kiedykolwiek zostało
    > sfotografowane bądź sfilmowane. Fajnie byłoby doczekać...

    Popieram, a nawet idźmy dalej, Monalisa, Bitwa Pod Grunwaldem, ba
    Panorama Racławicka.

    JD

  • 3. Data: 2013-01-21 23:43:11
    Od: trolling tone <a...@a...org>

> [...]
    > sobie mogli zobaczyć w tej jakości wszystko, co kiedykolwiek zostało
    > sfotografowane bądź sfilmowane. Fajnie byłoby doczekać...

    Jakie działania masz na myśli? Bo po mojemu tutaj jakość to zasługa
    oryginałów właśnie, Kodachromów 4x5'.

  • 4. Data: 2013-01-22 00:35:36
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

> [...]
    html
    > Bardzo popieram takie działania. Wyprzedzając marudzenia, zawsze można

    Ciekawie by to wyglądało przerobione na za zimny balans bieli i mocny
    kontrast stylizowany na zdjęcia z kompaktów cyfrowych.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 5. Data: 2013-01-22 01:09:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-21 23:43, trolling tone pisze:

    > Jakie działania masz na myśli?

    Automatyczne rozpoznawanie scen i ich generacja na nowo. Daję... 20 lat
    w tym tempie rozwoju.

    >Bo po mojemu tutaj jakość to zasługa
    > oryginałów właśnie, Kodachromów 4x5'.

    Oczywiście, że tu to coś zupełnie innego, piszę o czymś, co dopiero nastąpi.
    Jednakże widziałem oryginały tych zdjęć, nie było tak wesoło - tam jest
    jednak dużo szopa.

    --
    pozdrawia Adam
    /idzie kryzys, sprzedaż spada, dział marketingu zaleca stworzyć bloga/

  • 6. Data: 2013-01-22 03:43:08
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Jednakże widziałem oryginały tych zdjęć, nie było tak wesoło - tam jest
    > jednak dużo szopa.

    gdzie mozna zobaczyc orginaly?

  • 7. Data: 2013-01-22 07:02:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > sobie mogli zobaczyć w tej jakości wszystko, co kiedykolwiek zostało
    > sfotografowane bądź sfilmowane. Fajnie byłoby doczekać...

    hm...

    wyglądają jak kadry z nowego filmu wojennego zrobionego w HD 60 fps

    Strasznie kolorowe takie za bardzo poinupowate.

  • 8. Data: 2013-01-22 07:03:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    >
    > Ciekawie by to wyglądało przerobione na za zimny balans bieli i mocny
    > kontrast stylizowany na zdjęcia z kompaktów cyfrowych.

    a zdjecia z babkami przerobić na erotyczne... co sobei żałować.

  • 9. Data: 2013-01-22 07:43:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-22 03:43, h.w.d.p. pisze:
    > gdzie mozna zobaczyc orginaly?

    Nie wiem, kiedyś gdzieś widziałem.

    --
    pozdrawia Adam
    /podobno z punktu widzenia śrubki każda nakrętka jest taka sama.../

  • 10. Data: 2013-01-22 08:06:44
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

> [...]
    > sobie mogli zobaczyć w tej jakości wszystko, co kiedykolwiek zostało
    > sfotografowane bądź sfilmowane. Fajnie byłoby doczekać...

    Wygląda na to, że oryginały były już barwne, przerobiono
    je na cukierkowe.
    http://www.bluemontsw.com/fsa-owi/page3.html)

    A za kilkadziesiąt lat "inżynierowie dusz" sprawią,
    że zobaczymy to co oni zechcą.
    Już dziś próbują...