  • 1. Data: 2014-10-01 00:03:11
    Temat: Francja - jaką karte pre-paid polecacie (zastosowanie - internet)?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Mam spedzić tydzień we Francji. Chciałbym tam używac lokalnej karty SIM, aby
    mieć internet 3G/LTE w normalnej cenie. Myślę, że ok. 200-300 MB to jest max, co
    wykorzystam przez tydzień.

    Czy możecie polecić konkretną kartę pre-paid konkretnego tamtejszego operatora?

    P.S.
    Chodzi głównie o internet - ceny połączeń i SMS-ów bez znaczenia.

    Dzięki.

  • 2. Data: 2014-10-02 10:48:26
    Od: W <w...@w...pl>

    Latet wystukał, co następuje:

> [...]
    > MB to jest max, co wykorzystam przez tydzień.
    >
    > Czy możecie polecić konkretną kartę pre-paid konkretnego tamtejszego

    Hm, jak nie potrzebujesz dużo to może warto zabrać ze sobą kartę Lebara -
    19gr za 1MB - głowy nie urywa, ale do sporadycznego korzystania się nada. A
    z tego co zauważyłem w większości krajów UE koszt nabycia karty oscyluje w
    okolicach 10EUR i później potencjalne pakiety od 5-10EUR, więc kosztowo do tych
    40pln będziesz miał te 200MB a nie będziesz musiał na miejscu ganiać i
    szukać karty sim.

  • 3. Data: 2014-10-05 19:14:17
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Hm, jak nie potrzebujesz dużo to może warto zabrać ze sobą kartę Lebara -

    Na stronie Lebara piszą, że to działa tylko w Holandii.

  • 4. Data: 2014-10-08 21:56:39
    Od: W <w...@w...pl>

    Latet wystukał, co następuje:

    > Na stronie Lebara piszą, że to działa tylko w Holandii.

    eee, sznurek? bo raczje w calej ue...