  • 11. Data: 2010-03-02 18:15:13
    Temat: Re: FreeEnergy cionk dalszy
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > księżyc sam w sobie oddaje Ziemi potęzne ilosci energi kinetycznej
    > (pływy to odziaływanie grawitacyjne ksieżyca)
    > oddalając sie przy tym od Ziemi co roku o mierzalną wartość
    > nie pamietam czy to sa metry czy kilometry,
    > (ale jak ktos bardzo chce to wiedzieć to znajdzie wiadomo gdzie...)

    To jak z emisją CO2. Człowiek odpowiada za 5% całkowitej emisji CO2 w
    przyrodzie ale jest odpowiedzialny za globalne ocieplenie czego
    potwierdzeniem jest tegoroczna zima.

    JanuszR

  • 12. Data: 2010-03-02 18:42:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jak z emisją CO2. Człowiek odpowiada za 5% całkowitej emisji CO2

    Piec procent???!!! Rany Boskie, tak duzo?

  • 13. Data: 2010-03-02 18:58:24
    Od: "Papa5merf" <5...@w...pl>

    Órzytkownik "JanuszR" napisał:

    > Satelitę można wymienić, z Księżycem sprawa trudniejsza

    taaa łatfo?:O) tak samo łatfo jak księżyc:O)

  • 14. Data: 2010-03-02 18:58:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Mar 2010 19:02:35 +0100, qlphon wrote:
    >księżyc sam w sobie oddaje Ziemi potęzne ilosci energi kinetycznej
    >(pływy to odziaływanie grawitacyjne ksieżyca)
    >oddalając sie przy tym od Ziemi co roku o mierzalną wartość

    I wlasnie dlatego to nie Ksiezyc oddaje, tylko Ziemia swoj ruch
    obrotowy zamienia na falowanie oceanu i oddalanie Ksiezyca.

    >nie pamietam czy to sa metry czy kilometry,

    raczej centymetry.
    A Ziemia wlasnie przestala zwalniac swoj bieg ..

    J.

  • 15. Data: 2010-03-02 19:31:25
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Hals <u...@v...pl> wrote:

    > Niestety to nie zadziała, bo na Księżycu nie ma uZiemienia :-)

    No to uksięzycowić go! Drania jednego!

    J.

  • 16. Data: 2010-03-02 19:39:50
    Od: "Papa5merf" <5...@w...pl>

    Órzytkownik "J.F." napisał:
    > raczej centymetry.
    > A Ziemia wlasnie przestala zwalniac swoj bieg ..

    co za herezje opowiadacie?:O)
    jeśli chodzi i pływy to są dziesiątki metruf (widziałem na własne oczy) a
    może i więcej (tego czego nie widziałem)

  • 17. Data: 2010-03-02 19:43:46
    Od: "Papa5merf" <5...@w...pl>

    Órzytkownik "qlphon" napisał:
    > co do frienrdży, jest całe mnufstfo na sieci tego...
    > mnie pasjonuje generator searla

    fprawdzie nie takiej odpowiedzi oczekiwałem, ale temat jest bardzo blisko
    (darmowa energia, pole magnetyczne:O)
    czy poza pasjonowaniem się coś w temacie zmajstrowałeś, działa?:O)

  • 18. Data: 2010-03-02 20:12:26
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    JanuszR pisze:

    > Satelitę można wymienić, z Księżycem sprawa trudniejsza

    Tylko że energia którą odzyskasz cewką będzie znacznie mniejsza, niż
    wkład silnika rakiety w rozpędzenie tegoż satelity, więc dostaniesz
    elektrownię o BARDZO marnej sprawności.

  • 19. Data: 2010-03-02 20:45:45
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Tylko że energia którą odzyskasz cewką będzie znacznie mniejsza, niż
    > wkład silnika rakiety w rozpędzenie tegoż satelity, więc dostaniesz
    > elektrownię o BARDZO marnej sprawności.

    "mogą być nawet głupie pomysły:O)"

  • 20. Data: 2010-03-02 21:03:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Konop,

    > Jeszcze należy dodać do satelity pantograf i odpowiednie przewody na
    > Ziemi, żeby korzystać z tego prądu tu, a nie na orbicie ;)...

    I jakiś motorek, żeby zrównoważyć hamowanie... I mamy perpetum
    mobile.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl