  • 11. Data: 2018-09-24 10:36:43
    Temat: Re: Freemium bez roamingu?
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 23.09.2018 o 18:19, Jingiel pisze:

    > Tutaj raczej chodzi o roaming krajowy.

    Ponieważ ostatnio były zmiany w virgin to warto wykasować stare APNy i
    wpisać nowe na nowo. Roaming przed chwilą sprawdziłem. Działa poprzez
    T-Mobile i Plusa.

    Internet:
    Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA
    Wybierz Karty SIM i sieci komórkowe
    Wybierz kartę SIM ,którą chcesz skonfigurować a następnie wejdź w punkty
    dostępu
    Wybierz MENU i NOWA NAZWA APN
    Jako NAZWA ustaw Internet
    W polu APN wpisz virgin-internet
    W polu HASŁO nic nie wpisujemy
    Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP LUB CHAP
    Jako TYP APN wpisz default
    Jako PROTOKÓŁ APN wybierz Ipv4/IPv6
    Naciśnij MENU i ZAPISZ

    MMS:
    Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA
    Wybierz Karty SIM i sieci komórkowe
    Wybierz kartę SIM ,którą chcesz skonfigurować a następnie wejdź w Punkty
    Dostępu
    Wybierz MENU i APN MMSÓW,który jest już utworzony na telefonie
    W pole APN wpisz virgin-mms
    W pole NAZWA UŻYTKOWNIKA nic nie wpisujemy
    W polu HASŁO wpisz nic nie wpisujemy
    W pole MMSC wpisz http://mms.virginpol.jsc
    Proxy dla MMS: wap.virginpol.jsc
    W pole PORT MMS wpisz 8080
    Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP lub CHAP
    MCC:260 oraz MNC : 06
    Jako PROTOKÓŁ APN wybierz Ipv4/IPv6
    Jako TYP APN wpisz mms
    Naciśnij MENU i ZAPISZ

  • 12. Data: 2018-09-24 12:11:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-24 o 10:36, Jingiel pisze:
    > Ponieważ ostatnio były zmiany w virgin to warto wykasować stare APNy i
    > wpisać nowe na nowo. Roaming przed chwilą sprawdziłem. Działa poprzez
    > T-Mobile i Plusa.

    Z Virgin nowe ustawienia przesyłali tylko dla tych ludzi ze starszymi
    kartami. Jeśli chodzi o nowsze karty to nic się nie zmieniło. Nie wiem
    tylko od jakiego okresu czasu nastały te nowsze karty,

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-09-24 15:20:47
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-09-24 o 10:36, Jingiel pisze:
    > Ponieważ ostatnio były zmiany w virgin to warto wykasować stare APNy i
    > wpisać nowe na nowo. Roaming przed chwilą sprawdziłem. Działa poprzez
    > T-Mobile i Plusa.

    Problemy były chwilowe i działa, być może właśnie po wykasowaniu starych
    ustawień i przyjęciu nowych. Ważne że działa.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 14. Data: 2018-09-26 19:04:20
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2018-09-23 o 17:48, geos pisze:

    > potwierdzam, podróżowałem po UE i nie miałem transferu danych w roamingu
    > pomimo wykupionego odpowiedniego pakietu. złożyłem reklamację.

    Uznali?W sierpniu we Francji internet w roamingu działał bez problemów.
    We wrześniu byłem w Rumunii i ani po drodze (Słowacja, Węgry) ani w
    Rumunii internetu w roamingu nie było chociaż wpisałem nowe ustawienia.