  • 41. Data: 2015-10-17 16:30:08
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:mvtlbo$tip$1@node1.news.atman.pl...

    > "Pszemol" mvtkfm$6lk$...@d...me

    > W razie przenosin numeru -- za darmo.

    Siejesz dezinformacje - przesyłka startera jest wliczona w jego cenę
    w każdym przypadku, bez konieczności przenoszenia numeru.

  • 42. Data: 2015-10-17 16:31:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:mvtlbo$tip$2@node1.news.atman.pl...
    > "Chris" mvt7nn$sn8$...@n...news.atman.pl

    > Rocznie 3600 MB -- starter jest ważny rok.

    > Czyli rocznie 6000 MB?

    Obaj nie rozumiecie, że aby dostać dodatkowe 500MB to trzeba
    te 5zł zapłacić w każdym miesiący w którym się to 500Mb chce mieć?

  • 43. Data: 2015-10-17 16:33:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Obaj nie rozumiecie, że aby dostać dodatkowe 500MB to trzeba
    > te 5zł zapłacić w każdym miesiący w którym się to 500Mb chce mieć?

    Cytat z ich strony:

    "Ważność pakietów "ZA #PÓŁDARMO" wpisuje się w cykle 30-sto dniowe darmowego
    pakietu #FREEMIUM."

    Czyli jest gorzej niż z osobnymi starterami, bo jak dokupisz te 500MB
    pod koniec miesiąca to niewykorzystane dane Ci się skasują na
    początku następnego, 30-dniowego okresu rozliczeniowego.

  • 44. Data: 2015-10-17 16:58:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Przepraszam, pomyliłem się, poprawiona tabelka:

  • 45. Data: 2015-10-17 17:22:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" mvtm02$bta$...@d...me

    darmowe i nie działa w nieskończoność

    > Obaj nie rozumiecie,

    Postawiłem pytajnik.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2015-10-17 17:25:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:mvtp3f$1tp$1@node1.news.atman.pl...
    > "Pszemol" mvtm02$bta$...@d...me

    > Postawiłem pytajnik.

    Więc wniosek że nie rozumiesz postawiłem prawidłowy, no nie? :-)

  • 47. Data: 2015-10-17 17:34:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" mvtp4m$o1i$...@d...me

    > Więc wniosek że nie rozumiesz postawiłem prawidłowy, no nie? :-)

    Nie. Ja nie tylko rozumiem, ale:

    piszę w różnych postach tego wątku, że:

    VM zagrała ostro
    oferta VM jest bezkonkurencyjna

    mam dwa numery w VM
    jako jeden z pierwszych skorzystałem z Freemium

    Chrisa próbowałem sprowadzić na prawidłową drogę za pomocą
    rocznego zestawienia. Najwyraźniej Chrisowi hojność VM nie
    mieści się w głowie.

    -=-

    Mam w Orange nieco ponad 10 pln -- niejako zmarnowane,
    bo w VM mogę mieć za to (z przeniesienia) co miesiąc więcej.

    IMO VM wprowadza rewolucyjne zmiany. Jeśli konkurencja nie
    zareaguje, chyba uznam, że Chrisów jest dużo. ;)
    [nawet Trybun zaTrybił poprawnie]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2015-10-17 18:11:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:mvtpq8$2p0$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie. Ja nie tylko rozumiem, ale:
    >
    > piszę w różnych postach tego wątku, że:
    >
    > VM zagrała ostro
    > oferta VM jest bezkonkurencyjna

    Tam znowu postawiłeś pytajnik, więc nie twierdzisz tylko pytasz:
    "Oferta VM jest bezkonkurencyjna?
    Obok tych 3 GB VM daje jeszcze 300 minut i 300 SMSów."

    Gdzie to roczne zestawienie wysłałeś?

  • 49. Data: 2015-10-17 23:51:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Oct 2015 09:03:01 +0200, Trybun napisał(a):

    > Oferta wydaje się być absolutnym hitem, zwłaszcza dla posiadaczy
    > telefonów z dualsim. Pytanie tylko czy nie ma jakichś ukrytych haków?

    Szybko zlikwiduja ? Z powodu nadmiernej ilosci tych, co nie placa ...

    J.

  • 50. Data: 2015-10-18 00:20:38
    Temat: SKRAJNA TROLL-locha, lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS osiemdziesiat
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

    "pszemol usraelska PODINSEKTA" <p...@p...com> sulcus in message:

    > ... parszywe *LAJNO* do potegi *DEBILIZMY* ocenzurowano!

    wiedzmo myj pizde, *CUCHNIESZ* *GLUPOTA* jak typowa usraelska SZMATA!,

    *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    *NATYCHMIAST* *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    a wy *chuje* nie *trollujcie* z ta locha, bo zaliczacie sie
    jak ona do *PODINSEKTOW* !!!

    taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze scierwo
    universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich