  • 1. Data: 2019-10-30 12:09:10
    Temat: Full HD
    Od: marek <m...@w...pl>

    Pytanie.
    Ile minimalnie własnej pamięci RAM winna mieć karta graficzna w laptopie,
    by wyświetlić na Full HD 32 bit
    film z min. 30 kl/sek?

  • 2. Data: 2019-10-30 12:34:12
    Temat: Re: Full HD
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 30 października 2019 12:08:07 UTC+1 użytkownik marek napisał:
    > Pytanie.
    > Ile minimalnie własnej pamięci RAM winna mieć karta graficzna w laptopie,
    > by wyświetlić na Full HD 32 bit
    > film z min. 30 kl/sek?

    Hmm, ale co, chcesz ten film cały (i to zdekodowany) buforować w pamięci karty
    graficznej?

  • 3. Data: 2019-10-30 12:43:32
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-10-30 o 12:09, marek pisze:
    > Pytanie.
    > Ile minimalnie własnej pamięci RAM winna mieć karta graficzna w laptopie,
    > by wyświetlić na Full HD 32 bit
    > film z min. 30 kl/sek?

    1920x1080x32=7,91MB na klatkę. Tylko po co ci to skoro nie ma to
    specjalnego związku z odtwarzaniem? Od tego jest sprzętowe lub progamowe
    dekodowanie i tyle

  • 4. Data: 2019-10-30 12:53:02
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 04:34:12 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Hmm, ale co, chcesz ten film cały (i to zdekodowany) buforować w pamięci
    > karty graficznej?

    Chcę zanabyć drogą kupna laptopa, który wyświetli mi film jw.

    Nie musi mieć matrycy Full HD wystarczy prymitywne złącze VGA + Monitor zewnętrzny
    albo jakaś karta na PCMCIA z wyjściem HDMI.
    (PCI Express - wykluczone).
    Interesuje mnie laptop z
    - "najsłabszą" grafiką,
    - najmniejsza ilością RAM,
    - najwolniejszym procesorem
    - dysku może nie mieć, gdyż odpalę jakiegoś Linux Live z napędu optycznego, albo USB
    który to laptop podoła temu co powyżej opisałem,
    w każdym z przypadków odtwarzania materiałów Full HD.

  • 5. Data: 2019-10-30 12:55:06
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 12:43:32 +0100, sirapacz napisał(a):

    > 1920x1080x32=7,91MB na klatkę.
    Jasne... ;)

    > Tylko po co ci to skoro nie ma to
    > specjalnego związku z odtwarzaniem? Od tego jest sprzętowe lub progamowe
    > dekodowanie i tyle
    Fascynujące.

  • 6. Data: 2019-10-30 13:07:32
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 30/10/2019 11:09, marek wrote:
    > Pytanie.
    > Ile minimalnie własnej pamięci RAM winna mieć karta graficzna w laptopie,
    > by wyświetlić na Full HD 32 bit
    > film z min. 30 kl/sek?

    Wyświetli Ci to w każdy w miare nowoczesny procesor, w którym jest
    wbudowana karta graficzna, bez używania dodatkowej pamięci dedykowanej.
    Możesz spokojnie załozyć ze każdy laptop z ekranem Full HD Ci to odtworzy...

    c.

  • 7. Data: 2019-10-30 13:23:55
    Od: marek <m...@w...pl>

    .

    > Możesz spokojnie załozyć ze każdy laptop z ekranem Full HD Ci to odtworzy...
    Niesamowite. Nie wpadłbym na to. Dzięki...Stary.

  • 8. Data: 2019-10-30 13:25:28
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    marek <m...@w...pl> napisał(a):
    > Jasne... ;)
    > Fascynujące.

    Dostałeś przecież dobrą odpowiedź, więc o co się czepiasz?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2019-10-30 13:33:12
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 13:23, marek pisze:
    > Niesamowite.

    Utworzyłeś ten wątek po to, aby dostać porady, czy aby pod nimi mrugać
    oczkiem sygnalizując, że jesteś mądrzejszy od telewizora, a już na pewno
    od do-radzającego?

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 10. Data: 2019-10-30 13:33:55
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 13:25:28 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Dostałeś przecież dobrą odpowiedź,
    Nieprawda.

    > więc o co się czepiasz?
    Nie czepiam się.