  • 1. Data: 2015-09-28 20:28:35
    Temat: G1WH i SanDisk microSDHC UHS-I 32GB
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    Macie jakieś informacje na temat problemów z tandemem G1WH (DA380) i
    SANDISK UHS-I 32GB? Gdzieś czytałem na necie że chińczyk lubi palić te
    karty (???)

  • 2. Data: 2015-09-28 23:19:09
    Temat: Re: G1WH i SanDisk microSDHC UHS-I 32GB
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PlaMa pisze tak:

    > Macie jakieś informacje na temat problemów z tandemem G1WH (DA380)
    > i SANDISK UHS-I 32GB? Gdzieś czytałem na necie że chińczyk lubi
    > palić te karty (???)

    Też bym poczytał :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2015-09-29 00:11:57
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message
    > Macie jakieś informacje na temat problemów z tandemem G1WH (DA380) i SANDISK
    > UHS-I 32GB? Gdzieś czytałem na necie że chińczyk lubi palić te karty (???)

    kupiłem kumplowi taką kamerkę spliła wsyztkie karty (tzn niby działały ale z
    błędami i zawieszały kamerkę) jakie włożył chyba ze 3 w ciągu 2 dni 1x 8GB i 2x
    32 GB

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2015-09-29 08:27:24
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2015-09-28 o 20:28, PlaMa pisze:
    > Macie jakieś informacje na temat problemów z tandemem G1WH (DA380) i
    > SANDISK UHS-I 32GB? Gdzieś czytałem na necie że chińczyk lubi palić te
    > karty (???)

    Ja w swojej wypróbowałem 32GB GoodRam UHS-I, oraz Samsung 64GB UHS-I.
    Obydwie nadal żyją. Kamerka kupiona na banggood.com
    --
    spider

  • 5. Data: 2015-09-29 09:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik X-Man k...@w...pl ...

    > kupiłem kumplowi taką kamerkę spliła wsyztkie karty (tzn niby działały
    > ale z błędami i zawieszały kamerkę) jakie włożył chyba ze 3 w ciągu 2
    > dni 1x 8GB i 2x 32 GB

    A na pewno kupiłes oryginalną kamerkę?

  • 6. Data: 2015-09-29 12:38:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik X-Man k...@w...pl ...

    >A na pewno kupiłes oryginalną kamerkę?

    I oryginalne karty ?
    Bo byl wysyp falszych kart, niby 32GB, a naprawde np 8, po zapisaniu
    tych 8GB dzieja sie cuda.

    J.

  • 7. Data: 2015-09-29 12:50:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-09-29 o 08:27, spider pisze:

    > Ja w swojej wypróbowałem 32GB GoodRam UHS-I, oraz Samsung 64GB UHS-I.
    > Obydwie nadal żyją. Kamerka kupiona na banggood.com

    To jeszcze powiedz czy to oryginał czy podróbka:

    http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DV
    R-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

    Bo cena jest bardzo dobra.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2015-09-29 16:14:43
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik X-Man k...@w...pl ...
    > A na pewno kupiłes oryginalną kamerkę?

    a jak to poznać? z ebay od supersprzedawcy odesłałem kupiłem od innego robiła to
    samo. Karty ori z marketu nie pamiętam marek teraz ale różne były

    Pzdr
    Piotrek

  • 9. Data: 2015-09-29 16:37:42
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 28 Sep 2015 20:28:35 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Macie jakieś informacje na temat problemów z tandemem G1WH (DA380) i
    > SANDISK UHS-I 32GB? Gdzieś czytałem na necie że chińczyk lubi palić te
    > karty (???)

    Nie miałem karty z tematu ale mam taką kamerkę.
    Miałem problem z tą kamerką jak była karta 32GB, po włożeniu 16GB problem
    znikł. Podejrzewam że coś było nie tak z kartą.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 10. Data: 2015-09-29 17:25:14
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2015-09-29 o 12:50, Chris pisze:

    > To jeszcze powiedz czy to oryginał czy podróbka:

    http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DV
    R-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

    > Bo cena jest bardzo dobra.

    Oryginał, Novatek 96650, w środku czarny laminat, na zdjęciu jest inny
    uchwyt, ja dostałem taki z kulą 360°, przesyłka szła ponad miesiąc.