  • 1. Data: 2009-07-04 13:23:33
    Temat: GENTOO: installacja UMTS Huawei E160 / 156G
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Jak zainstalować pod Gentoo modem USB Huawei E160 lub 156G które są
    dostępne w ostatniej promocji Play:
    http://web.playmobile.pl/pl/internet/oferta/index.ht
    ml
    Czy nie będzie z tym problemu i czy więc warto skorzystać z tej
    promocji (dla użytkowników wyłącznie Gentoo)?

  • 2. Data: 2009-07-04 14:00:10
    Temat: Re: GENTOO: installacja UMTS Huawei E160 / 156G
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

> [...]
    ml
    > Czy nie będzie z tym problemu i czy więc warto skorzystać z tej
    > promocji (dla użytkowników wyłącznie Gentoo)?

    U mnie działa E160 z Playa pod Slackware w sposób następujący:

    modprobe usbserial
    modprobe option
    pppd /dev/tts/USB0 921600 lock crtscts modem noauth defaultroute
    usepeerdns connect " chat -v \"\" at\&F OK
    at+cgdcont=1,\\\"IP\\\",\\\"internet\\\" OK ATD*99# CONNECT " persist

    kernel 2.6.27.4

    Nie udało mi się natomiast uruchomić E176G, ale za długo nie próbowałem

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/