  • 1. Data: 2009-07-04 15:03:10
    Temat: Znalazłem telefon, co dalej?
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Znalazłem tel. - sieć Plus, na abonament.
    Chciałem zadzwonić na jeden z ostatnich
    wybieranych numerów, ale właściciel ma
    jakieś problemy z płatnościami - zablokowane wychodzące :-(

    Czekam, może zadzwoni na swój nr.

    Jak nie oddzwoni to co można zrobić?
    Może w salonie oddać, tylko czy przekażą właścicielowi?

    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 2. Data: 2009-07-04 15:15:55
    Temat: Re: Znalazłem telefon, co dalej?
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 4 Lip, 17:03, pbjs <p...@w...pl> wrote:

    > Jak nie oddzwoni to co można zrobić?

    Można wywalić sima i używać telefonu do czasu jego zablokowania przez
    opa.
    Można iść do salonu i oddać telefon.
    Można wywalić sima, poszukać w necie czy można w tym modelu zmienić
    imei, jak tak, to zmienić u Józka na warsztacie imei i używać/sprzedać
    aparat.
    Można wywalić sima, a telefon sprzedać w lombardzie

  • 3. Data: 2009-07-04 15:16:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "pbjs" napisał:

    > Chciałem zadzwonić na jeden z ostatnich
    > wybieranych numerów, ale właściciel ma
    > jakieś problemy z płatnościami - zablokowane wychodzące :-(
    >
    > Czekam, może zadzwoni na swój nr.
    >
    > Jak nie oddzwoni to co można zrobić?

    Zadzwonić na jeden z tych wybranych ostatnio numerów ze swojego telefonu?
    Chyba, że też masz zablokowane wychodzące ;->

    > Może w salonie oddać, tylko czy przekażą właścicielowi?

    Ktoś kiedyś na grupie opisywał podobny przypadek i pamiętam, że reakcja w
    salonie była raczej nieciekawa. Lepiej spróbować to samemu załatwić,
    zgrzewka piwa jako znaleźne w sam raz się przyda w ten upał ;-)

    JoteR

  • 4. Data: 2009-07-04 15:41:32
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    > Zadzwonić na jeden z tych wybranych ostatnio numerów ze swojego
    > telefonu? Chyba, że też masz zablokowane wychodzące ;->

    To dobry pomysł. Tylko jak sprawdzić w plusie jaki telefon ma numer.
    W orange mogę zadzwonić na *555, a jak w plusie?

    pbjs

  • 5. Data: 2009-07-04 17:33:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "pbjs" napisał:

    > jak sprawdzić w plusie jaki telefon ma numer.

    A jaki to aparat? Może ma gdzieś zdefiniowaną wizytówkę lub numer własny?

    > W orange mogę zadzwonić na *555, a jak w plusie?

    Jeśli niemożność wykonywania połączeń wychodzących jest spowodowana
    wyczerpaniem konta a nie blokadą operatora założoną w wyniku zgłoszenia o
    zagubieniu/kradzieży, to możesz zadzwonić do innej osoby (ale chyba tylko w
    sieci Plus) na koszt odbiorcy i w ten sposób może uda się ustalić numer.
    *133*NR.TEL.# - DZWONIENIE NA CZYJS KOSZT
    A w książce adresowej nie ma jakiegoś wpisu typu Mama, Dom, Teściowa lub
    kochanka?
    W ostateczności możesz zadzwonić ze swojego aparatu na jeden z ostatnio
    wybranych numerów, przedstawić krótko sprawę, zapytać, kto dzwonił o
    godzinie takiej i takiej i spróbować ustalić kontakt (telefon domowy, żony).
    Poza tym ponoć można odczytać numer własny z kodu IMSI, który bywał
    nadrukowany na karcie SIM, ale nie znam tematu :-/

    JoteR

  • 6. Data: 2009-07-04 21:20:14
    Od: pbjs <p...@w...pl>

> [...]
    > wybranych numerów, przedstawić krótko sprawę, zapytać, kto dzwonił o
    > godzinie takiej i takiej i spróbować ustalić kontakt (telefon domowy,

    Tak właśnie zrobiłem.
    Właściciel już powiadomiony - niebawem odbierze tel.

    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 7. Data: 2009-07-04 21:48:30
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    Użytkownik "pbjs" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak właśnie zrobiłem.
    > Właściciel już powiadomiony - niebawem odbierze tel.
    >
    > Pozdrawiam,
    > pbjs

    i dostać w ramach wdzięcznośći delicje szampańskie za 4 zł ;) ja tak miałem

  • 8. Data: 2009-07-04 22:16:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Benek pisze:
    > Użytkownik "pbjs" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i dostać w ramach wdzięcznośći delicje szampańskie za 4 zł ;) ja tak miałem

    Może dziewczyna nie miała akurat pieniędzy. Liczy się podziękowanie :-)

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-07-05 00:04:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Benek" napisał:

    > i dostać w ramach wdzięcznośći delicje szampańskie za 4 zł ;)
    > ja tak miałem

    To się ciesz, że nie znalazłeś "telefonu za złotówkę" ;-)
    Bo wtedy te 10% znaleźnego nawet na dropsy by nie starczyło...

    JoteR

  • 10. Data: 2009-07-06 06:57:11
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czekam, może zadzwoni na swój nr.
    >
    > Jak nie oddzwoni to co można zrobić?
    > Może w salonie oddać, tylko czy przekażą właścicielowi?

    z własnego doświadczenia odradzam wizytę w salone plusa - ja dostałem
    informację - prosze zostawić może ktoś się zgłosi - dla mnie idiotyzm -
    oczywiście potwierdzenia oddania mi nie chcieli dać. Telefon nie odpalał bo
    miał blokadę za to kartę udało się odczytać w innym - efekt - był kontakt
    MAMA w telefoni - zadzwoniłem przyjechał pan i pyta ile się należy - 6-pak
    piwa był jak znalazł a wdziecznośc właściciela bezcenna - zwłaszcza ze
    aparat telefoniczny był całkiem przyzwoity i odpadł problem z wyrabianiem
    kopii karty itp.

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły