  • 11. Data: 2013-01-30 17:16:16
    Temat: Re: GPZ 1100 ver XJ 900
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > No raczej, taki przebieg w XJ900 to dotarcie wlasciwie, nie slyszalem o
    > padnietej skrzyni w tym modelu.

    Pewnie komus umknela jedyneczka na poczatku przebiegu. W sumie sie nie
    dziwie bo motury maja na ogol drogomierz 5 cyfrowy wiec 155000 i 55000
    wygladaja tak samo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2013-02-06 20:25:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Pewnie komus umknela jedyneczka na poczatku przebiegu. W sumie sie nie
    > dziwie bo motury maja na ogol drogomierz 5 cyfrowy wiec 155000 i 55000
    > wygladaja tak samo.

    A tu akurat "84tys"
    http://allegro.pl/honda-gl-1000-1977-goldwing-i30087
    03138.html

    Zajebiozka. Zawsze chciałem goldwinga "plain Jane".

    PS
    mam nadzieję, że zadziała ta konfiguracja i ogonków nie pokrzaczy

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 13. Data: 2013-02-26 18:00:28
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jasio napisał(a):
> [...]

    To ja tylko zacytuję jednego brzuchatego Giermańca, któren w zeszłym
    wieku zachwalał Dreddowi pewnego czopera słowami "Aber kardanbetriebe!" ;)
    Znaczy się - do turystyki IMO XJ900 Div będzie lepszym wyborem :)
    --
    zbigi

  • 14. Data: 2013-03-10 17:15:29
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl>

    > To ja tylko zacytuję jednego brzuchatego Giermańca, któren w zeszłym wieku
    > zachwalał Dreddowi pewnego czopera słowami "Aber kardanbetriebe!" ;)
    > Znaczy się - do turystyki IMO XJ900 Div będzie lepszym wyborem :)

    Amen :-)

    Ale jest jeszcze parę turystyków z kardanem