  • 1. Data: 2015-05-13 17:23:08
    Temat: GT8800 na dzisiaj
    Od: Tom <T...@d...com>

    Znajomy ma jakąś starą grę gdzie na GT8800 wszystko chodzi dobrze

    Jaki jest na dzisiaj odpowiednik żeby gra śmigała równie dobrze albo i
    lepiej?

    Jak się mają dzisiejsze laptopowe grafiki do GT8800?

  • 2. Data: 2015-05-13 20:28:04
    Temat: Re: GT8800 na dzisiaj
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tom" <T...@d...com> wrote in message
    > Znajomy ma jakąś starą grę gdzie na GT8800 wszystko chodzi dobrze
    > Jaki jest na dzisiaj odpowiednik żeby gra śmigała równie dobrze albo i lepiej?

    zalezy jaka gra i jaka reszta sprzetu (wez pod uwage m.in. rozdzielczosc
    obecnego monitora i matrycy w laptopie) mobilne gpu sa dosyc poprzycinane
    w storunku do desktopowych wiec bywa roznie

    > Jak się mają dzisiejsze laptopowe grafiki do GT8800?

    http://www.notebookcheck.pl/Zestawienie-mobilnych-uk
    ladow-graficznych.1166.0.html

    po kliknieciu masz ilosc fps w przykladowych grach

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2015-05-14 09:47:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-13 o 20:28, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > http://www.notebookcheck.pl/Zestawienie-mobilnych-uk
    ladow-graficznych.1166.0.html

    > po kliknieciu masz ilosc fps w przykladowych grach

    To też ma się nijak do rzeczywistości .. na grafice co mam w lapku
    według strony powinienem mieć 40fps a w rzeczywistości mam ok 55fps.

    BF4 ustawienia ultra.

    Co nie znaczy że testy są złe tylko trzeba pamiętać że inne podzespoły
    też wpływają na wydajność.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2015-05-15 16:59:21
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Tom" <T...@d...com> napisał w wiadomości
    > Znajomy ma jakąś starą grę gdzie na GT8800 wszystko chodzi dobrze
    >
    > Jaki jest na dzisiaj odpowiednik żeby gra śmigała równie dobrze albo i
    > lepiej?

    GTX 750 albo 750 TI. Nie widzę sensu kupowania nic słabszego a te karty w
    spoczynku ciągną prądu tyle co nic.

  • 5. Data: 2015-05-15 21:08:07
    Od: "Liryczny Podmiot" <u...@m...pl>

    Użytkownik "Doxent" >
    > Użytkownik "Tom"

    > GTX 750 albo 750 TI. Nie widzę sensu kupowania nic słabszego a te karty w
    > spoczynku ciągną prądu tyle co nic.

    W spoczynku to i znacznie mocniejsze karty potrafią brać tyle co nic.

    --
    LP PL

  • 6. Data: 2015-05-16 23:15:26
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-05-13 o 17:23, Tom pisze:
> [...]
    > lepiej?
    >
    > Jak się mają dzisiejsze laptopowe grafiki do GT8800?

    Te zintegrowane z procesorami znajdują się w okolicy GT8600/8800 tylko
    że ciągną pare a nie 100W.
    Oczywiście te dodatkowe w rodzaju GTX 980M bywają z 10 razy mocniejsze i
    wtedy znowu ciągną 100W.

    miab