  • 1. Data: 2015-05-15 07:56:10
    Temat: Jaka matryca w laptopie w słoneczne dni.
    Od: s...@g...com

    Dzieki grupie mam dell-a latitude z matową matrycą.
    W porównaniu do poprzednim Sony z serii VGN to prawdziwy
    postęp matryca błyszcząca.

    Pytanie czy może być jeszcze lepiej ?
    Bo czasami jak mi słońce na@^%&%)&* w ekran
    to ledwo co widzę mimo matowej matrycy.

    Ewentualnie czy jest jakieś coś co pozwoli żeby ekran nie odbijał światła?

  • 2. Data: 2015-05-15 12:37:35
    Temat: Re: Jaka matryca w laptopie w słoneczne dni.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2015 22:56:10 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > to ledwo co widzę mimo matowej matrycy.
    >
    > Ewentualnie czy jest jakieś coś co pozwoli żeby ekran nie odbijał światła?

    Cień.

  • 3. Data: 2015-05-15 14:38:21
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > to ledwo co widzę mimo matowej matrycy.

    > Ewentualnie czy jest jakieś coś co pozwoli żeby ekran nie odbijał światła?

    Może być znacznie lepiej, tylko czy Cię stać? Na przykład:
    http://www.rugged.com.pl/getac_b300.php
    Jasność 700 nitów, w opcji nawet 1400.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 4. Data: 2015-05-15 15:07:22
    Od: s...@g...com

    > Dzieki grupie mam dell-a latitude z matową matrycą.

    > Może być znacznie lepiej, tylko czy Cię stać? Na przykład:
> [...]
    Dzieki ale za cieżki :)
    No i 13 tysięcy