  • 1. Data: 2009-05-25 19:24:02
    Temat: GaduAir i Gadu Na Głos
    Od: X <m...@g...pl>

    Czy ktoś korzysta jednocześnie z GaduAir (karta SIM) i Gadu na Głos
    (komunikator internetowy w komputerze)? Chodzi mi o to czy można
    podłączyć pod laptopa komórkę z GaduAir i traktować ją jako modem i
    łączyć sie internetowo za pomocą usługi GaduNaGłos z numerami
    stacjonarnymi w pakietach w usłudze NaGłos: np.

    Wieczory 1000 1000 minut połączeń na polskie numery stacjonarne w
    godzinach 18.00 - 8.00.
    *120*301# 20 zł
    Polska 1000 1000 minut do wykorzystania na połączenia na polskie numery
    stacjonarne przez całą dobę.
    *120*302# 25 zł
    Polska 120 120 minut połączeń na polskie numery stacjonarne przez całą
    dobę *120*303#
    6 zł
    Polska 240 240 minut połączeń na polskie numery stacjonarne przez całą dobę.
    *120*304#
    11 zł

    Mam powoli dość Simplusa i chciałbym używając laptopa i GaduAir na
    pakietach internetowych wycisnąc maksymalnie co oferuje rynek (pakiety
    internetowe dobrze taryfikowane-co 1 kB, tanie połączenia do wszystkich
    sieci-29gr/min, tanie połączenia na stacjonarki. Czy mogę połączyć
    usługi GaduAir i Gadu NaGłos?

  • 2. Data: 2009-05-25 19:48:10
    Temat: Re: GaduAir i Gadu Na Głos
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pod laptopa komórkę z GaduAir i traktować ją jako modem i łączyć sie
    > internetowo za pomocą usługi GaduNaGłos z numerami

    pewnie mozna, ale telefon koniecznie musi obslugiwac HSDPA, bo bez tego
    raczej nie pogadasz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-25 20:06:45
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik SDD napisał:

    > Użytkownik "X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie mozna, ale telefon koniecznie musi obslugiwac HSDPA, bo bez tego
> [...]
    No ja mam Nokię N73 (3G) i znudził mi się Simplus który zaoferował
    badziewna taryfę Twój Profil z 29gr/min do prawie wszystkich i brakiem
    mozliwości tańszych połączeń przy tej opcji.Chciałbym zmigrować w
    czerwcu na GaduAir z Simplusa i podłączyć moja Nokię na pakietach
    internetowych GaduAir pod laptopa i korzystać jednocześnie z usługi
    GaduNaGłos -z groszowymi połączeniami pakietowymi na stacjonarne. Już
    mnie wkurza zabawa w chowanewgo w Simplusie:)