  • 1. Data: 2009-05-25 19:06:34
    Temat: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: "Daniel" <m...@g...pl>

    Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując
    ciekawsze warunki? Mam 3 karty sim u nich i dziś dostałem informację, że
    mogę wypowiedzieć umowę bez konsekwecji. Po różnych opiniach na temat PLAY
    mam lekkie obawy co do zmiany sieci ale obecny poziom cen w PLUS-ie jest
    delikatnie mówiąc niezadowalający. Pozdrawiam Daniel.

  • 2. Data: 2009-05-25 19:26:21
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując
    > ciekawsze warunki?

    Nie sądzę aby tak było. Dziś dzwoniłem do BOK pytając się o warianty
    wypowiedzenia umowy.
    Co do cen w Plus, to w moim przypadku nie jest tak źle bo większość rozmów
    prowadzę w sieci Plus i dlatego wychodzi mi ok 19gr/min. Dlatego chciałem
    aby moja umowa przekształciła się w umowę na czas nieokreślony i niestety
    takiej możliwości nie przewidziano.
    Natomiast uzyskałem informację, że są dwie możliwości:
    - dezaktywacja numeru,
    - przeniesienie do innej sieci.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2009-05-25 19:30:59
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Czeresniak napisał:

> [...]
    > i niestety takiej możliwości nie przewidziano.
    > Natomiast uzyskałem informację, że są dwie możliwości:

    19gr/min. do Plusa? Tyle to masz w Simplusie w taryfie Twój Profil po
    wybraniu usługi Taniej do Plusa- do wszystkich w Plusie masz wtedy
    19gr/min. i po co kaganiec w postaci abonamentu? Swoją drogą ja
    zacząłbym śnić jedynie o abonamencie w momencie gdyby wprowadzili
    darmowe rozmowy wewnątrzsieciowe bez żadnych warunków wstępnych i stawkę
    29gr/min.do innych wszystkich sieci. W obecnych realiach lepszy Fresh,
    GaduAir, no i nieco gorszy od nich Simplus...

  • 4. Data: 2009-05-25 20:15:35
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > 19gr/min. do Plusa? Tyle to masz w Simplusie w taryfie Twój Profil po
    > wybraniu usługi Taniej do Plusa- do wszystkich w Plusie masz wtedy
    > 19gr/min. i po co kaganiec w postaci abonamentu?

    19gr/min to mi wychodzi mi z uśrednionych kosztów rozmów tzn. rozmawiam ze
    "wszystkimi" przez łącznie 300min i płacę za to 0,19*300=57zł(abonament +
    minuty ponad zawarte w abonamencie).

    Pozdrawiam
    Darek

  • 5. Data: 2009-05-25 20:19:00
    Od: X <m...@g...pl>

> [...]
    > ze "wszystkimi" przez łącznie 300min i płacę za to
    > 0,19*300=57zł(abonament + minuty ponad zawarte w abonamencie).

    Czyli niewiele taniej niż w Simplusie w taryfie Twój Profil- tutaj
    kupując doładowanie za 134zł dające na konto 180zł na 6 miesięcy średnia
    cena minuty do wszystkich sieci to 21groszy brutto:) Abonament jednak
    wydaje mi się jest dla ludzi nie liczących grosza (bogatych) lub nie
    potrafiących liczyć:) Dla mnie np. będącego przez 5 miesięcy w roku
    przez 50% czasu poza granicami kraju, nie opłaca się żaden abonament.

  • 6. Data: 2009-05-25 20:45:11
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Daniel pisze:
> [...]
    > mam lekkie obawy co do zmiany sieci ale obecny poziom cen w PLUS-ie jest
    > delikatnie mówiąc niezadowalający. Pozdrawiam Daniel.

    Rozumiem, że jak się ma dwa numery to nie można zrezygnować z jednego
    tylko? :)

    Czy z jednego zrezygnować, drugi przeniść do play, a potem z powrotem do
    plus'a?

  • 7. Data: 2009-05-25 21:08:37
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > Rozumiem, że jak się ma dwa numery to nie można zrezygnować z jednego
    > tylko? :)

    Nie da się z jednego.

    > Czy z jednego zrezygnować, drugi przeniść do play, a potem z powrotem do
    > plus'a?

    Ciekawy pomysł ... zwłaszcza, że Plus zastrzega sobie w nowym regulaminie
    możliwość żądania wplaty kaucji w wysokości do 7600zł.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 8. Data: 2009-05-25 21:58:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gverct$55q$1@news.onet.pl>, "Czeresniak" <d...@o...pl>
    wrote:

    > Co do cen w Plus, to w moim przypadku nie jest tak źle bo większość rozmów
    > prowadzę w sieci Plus i dlatego wychodzi mi ok 19gr/min.
    ???
    JA w SimPlusie mam 5gr/min.

    TA

  • 9. Data: 2009-05-25 23:07:30
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "X" napisał:

    > Abonament jednak wydaje mi się jest dla ludzi nie liczących grosza
    > (bogatych)

    Zgadza się - wydaje Ci się. Ja jestem ubogim człowiekiem i nie stać mnie na
    aparat, więc wziąłem abonament ;->

    > lub nie potrafiących liczyć:)

    No właśnie - jak bym nie liczył, 15 gr/min do wszystkich bez gwiazdek cały
    czas mi wychodzi taniej, niż w dowolnym prepaidzie z PF na czele. No nie
    potrafię liczyć i już ;->

    JoteR

    PS. dobrze, że dostawiłeś tego smajla...

  • 10. Data: 2009-05-26 11:06:51
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > No właśnie - jak bym nie liczył, 15 gr/min do wszystkich bez gwiazdek cały
    > czas mi wychodzi taniej, niż w dowolnym prepaidzie z PF na czele. No nie
    > potrafię liczyć i już ;->
    Zeby mieć taką cenę musisz naprawdę duzo i regularnie rozmawiać. Jaki masz abo?
    Jesli ktoś rozmawia znacznie mniej lub nieregularnie albo dużo smsuje, prepaid
    będzie zdecydowanie korzystniejszy.
    S.