  • 1. Data: 2009-07-23 12:53:35
    Temat: GaduAir - zaczyna być ciekawie :)
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Na swój starter GaduAir właśnie dostałem takiego SMS-a:

    "Witaj. Obnizylismy stawki na twojej karcie SIM. 15gr/min w sieci,
    Internet: 1gr/50kB, pakiet 5MB za 1zl, wybrane numery: 5gr/min w sieci.
    Milego dnia. GaduAIR."

    Czy wszyscy klienci GaduAir go dostali, czy tylko mnie spotkało to
    wyróżnienie?
    Do tej pory było 20 KB za 1 gr, teraz jest 50 KB.
    W każdym razie, zaczyna być ciekawie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-07-23 17:35:17
    Temat: Re: GaduAir - zaczyna być ciekawie :)
    Od: W <a...@o...pl>

    Chris wystukał, co następuje:

> [...]
    > wyróżnienie?
    > Do tej pory było 20 KB za 1 gr, teraz jest 50 KB.

    Dzisiaj o tym czytałem na telepolis. Dodatkowo jeszcze podobno darmowe (na
    razie) staje się "5 w sieci" czy jakoś tak (za 5 groszy dzwoni się z
    wybranymi osobami)

    Btw. jaki jest sens pakietu 5MB za 1zł?

  • 3. Data: 2009-07-23 19:28:35
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 17:35:17 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > Btw. jaki jest sens pakietu 5MB za 1zł?

    Jest sens :)
    Transfer bez pakietów jest taryfikowany z dokładnościa do 1 grosza, czy
    co 50 KB, natomiast pakiety MB są taryfkowane co 1 KB, czyli co 0,02 gr.
    Jeśli często się łączymy pobierając niewielkie ilości danych, to dosyć
    szybko widać różnicę.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-07-24 07:10:56
    Od: W <a...@o...pl>

> [...]

    > co 50 KB, natomiast pakiety MB są taryfkowane co 1 KB, czyli co 0,02 gr.
    > Jeśli często się łączymy pobierając niewielkie ilości danych, to dosyć

    Czyli jak mój badziewny cegłofon z WM cały czas trzyma połączenie i muszę
    dopiero klepnąć stosowny przycisk żeby się głupol rozłączył, to nie zauważę
    różnicy - tak? ;->

  • 5. Data: 2009-07-24 16:30:53
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 07:10:56 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > Czyli jak mój badziewny cegłofon z WM cały czas trzyma połączenie i muszę
    > dopiero klepnąć stosowny przycisk żeby się głupol rozłączył, to nie zauważę
    > różnicy - tak? ;->

    Zapewne tak, chociaż różnica na pewno będzie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-07-24 20:55:49
    Od: W <a...@o...pl>

    Chris wystukał, co następuje:

    > Zapewne tak, chociaż różnica na pewno będzie.

    Biorąc pod uwagę, że teraz cudowny orangutan kasuje mnie 25gr za 50kb to
    jakoś bym to przebolał xD

  • 7. Data: 2009-07-26 21:18:00
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    W napisał(a) w wiadomości: ...

    >Biorąc pod uwagę, że teraz cudowny orangutan kasuje mnie 25gr za 50kb to
    >jakoś bym to przebolał xD

    Tu trochę taniej 5 lub 2,5gr/50KB
    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=28732
    76

    Ale i tak GaduAir warto się przyjrzeć...
    Arek

  • 8. Data: 2009-07-27 11:43:22
    Od: W <a...@o...pl>

    Arek wystukał, co następuje:

    > Tu trochę taniej 5 lub 2,5gr/50KB
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=28732
    76

    No ale teraz i tak jadę ze środków promocyjnych więc kupowanie pakietu
    byłoby bez sensu trochę... (w sumie między innymi dlatego, że umożliwili
    używanie środków promocyjnych na połączenia data spowodowało że z nimi
    zostałem, jeszcze... bo torchę tych środków miałem)

  • 9. Data: 2009-07-31 16:01:51
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    W napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >używanie środków promocyjnych na połączenia data spowodowało że z nimi
    >zostałem, jeszcze... bo torchę tych środków miałem)

    Czy dobrze zrozumiałem, że 25gr/50KB leci najpierw ze środków promocyjnych
    przy np. korzystaniu z GPRS?

    Arek

  • 10. Data: 2009-07-31 17:18:13
    Od: W <a...@o...pl>

    Arek wystukał, co następuje:

    > Czy dobrze zrozumiałem, że 25gr/50KB leci najpierw ze środków promocyjnych
    > przy np. korzystaniu z GPRS?

    Tak! Kiedyś środki promocyjne były tylko na rozmowy i sms do Orange. Przy
    lekkiej "rewolucji" (dzięki Play) i zmianie stawek od razu zrobili porządek
    ze środkami promocyjnymi (kondensacja do jednej puli) i rozszerzeniu ich o
    rozmowy na stacjonarne oraz transfer danych (2g/3g)