  • 11. Data: 2016-08-13 18:56:21
    Temat: Re: GalaxyS2 i9100 jak wgrać nowszego androida?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.08.2016 o 18:51, z pisze:

    > Jeszcze raz przeczytaj ale ze zrozumieniem zdanie które komentujesz :-)

    Zgadza się, przeczytaj jeszcze raz zdanie, które komentujesz (tylko ze
    zrozumieniem) ;-)

    --
    Czarek

  • 12. Data: 2016-08-13 21:43:44
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-13 18:51, z wrote:

    > Jeszcze raz przeczytaj ale ze zrozumieniem zdanie które komentujesz :-)

    wyprowadz mnie z błędu:
    twój potomek nie lubi ruchu i wysiłku fizycznego, natomiast ta gra
    pomaga mu to przezwyciężyć, w związku z tym starasz się i dwoisz jak
    możesz - jako dobry rodzic - by nie nie stracił zapału i stąd m.in. ten
    wątek.

  • 13. Data: 2016-08-13 22:57:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-13 o 21:43, AL pisze:
> [...]
    > pomaga mu to przezwyciężyć, w związku z tym starasz się i dwoisz jak
    > możesz - jako dobry rodzic - by nie nie stracił zapału i stąd m.in. ten

    Jak już musimy brnąć w ideologię ;-)

    Wtręd o pokemonach to taki pretekst do naprawienia tak bylejako
    działających u mnie w domu urządzeń z androidem. Wku... mnie
    niemiłosiernie jak muszę znosić humory, lagi i zacięcia tego systemu.
    Jako że pokemony wymagają nowszego a syn ładnie poprosił to zamiast
    lecieć do sklepu i kupować nowego flagowca czy innego ajfona ;-)
    postanowiłem pogrzebać w softach jak to za dawnych czasów bywało z
    różnymi tunerami, urządzeniami czy zwykłymi blaszakami na których
    próbowałem np. linuxy :-)
    Poszło mi gorzej niż rok temu (już kiedyś grzebałem w tym Samsungu) bo
    pliki z softami około wersji 4.4 zazwyczaj już pousuwane a pamięć już
    nie taka :-)

    Jako zagorzały "antygracz" (no dobra, kiedyś grałem w f15 na XT a
    później jakiego Colina) zaintrygowały mnie pokemony (dzieciak kiedyś
    oglądał i zbierał) i ich specyficzna właściwość której chyba do tej pory
    nie wymyślono. Moi znajomi też są pod wrażeniem i nie potępiają w
    czambuł tak jak innych "wspaniałych nowoczesnych produkcji" tfuu :-)

    Łot i cała ideologia. Syn może z kolegami pójść w miasto WRÓĆ! (znaczy
    na osiedlowy plac) :-) z telefonem wartym może 100 zł. Do tej pory nie
    nosił bo uważałem że mu jest nie potrzebny.

    Może być? :-)

  • 14. Data: 2016-08-13 23:09:24
    Od: z <...@...pl>

    A wracając do tematu. :-)
    Jednak problemy z wifi nadal występują.
    Często jest problem z uwierzytelnianiem. Wszystko ustawione prawidłowo
    ale po restarcie telefonu nie łączy automatycznie z wifi.
    Po wskazaniu "połącz" - błąd uwierzytelniania.
    Gdy zrestartuję ponownie telefon już jest OK. I tak do następnego
    restartu albo zmiany źródła internetu.

    PS. "Zapominałem" już sieć i wpisywałem hasło od nowa.

  • 15. Data: 2016-08-14 18:54:48

    Dla potomności :-)

    Jaki soft GalaxyS2 i9100?

    cm-12.1-20151116-SNAPSHOT-YOG7DAO1JN-i9100.zip
    +
    gapps-5.1-2015-04-20-15-56-24.zip