  • 1. Data: 2009-06-04 10:40:42
    Temat: Krótkie kody w PLAY - działają?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy na chwile obecną działają wam krótkie kody w PLAY - od rana przynajmniej
    u mnie i kilkunastu znajomym z rejonu Małopolski nie działają.

    PLAY coś dłubie przy swojej sieci?

  • 2. Data: 2009-06-04 10:48:38
    Temat: Re: Krótkie kody w PLAY - działają?
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał
    > Czy na chwile obecną działają wam krótkie kody w PLAY - od rana
    > przynajmniej
    > u mnie i kilkunastu znajomym z rejonu Małopolski nie działają.

    Warszawa - "żądanie nie może zostać spełnione"
    Godzinę temu nie mogłem się zalogować do Play Online.
    Play 24 działa - jako tako.

  • 3. Data: 2009-06-04 10:49:02
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Czy na chwile obecną działają wam krótkie kody w PLAY - od rana przynajmniej

    Tak, przynajmniej *101# i *104#

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-06-04 11:01:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maciek" news:h088qh$6cv$1@inews.gazeta.pl

    > Warszawa - "żądanie nie może zostać spełnione"
    > Godzinę temu nie mogłem się zalogować do Play Online.
    > Play 24 działa - jako tako.

    Dodam, że pomiędzy 10 - 11 godziną w Krakowie nie można było wykonać żadnego
    połączenia za pośrednictwem PLAY, mimo, że telefon był zalogowany do ich
    sieci. Po przełączeniu na Plusa można było dzwonić. Ponowne zalogowanie się
    do sieci PLAY kończyło się niepowodzeniem (telefon informował o błędzie).
    Teraz można już bezproblemowo dzwonić, ale krótkie kody nie działają...
    Co do Play 24 - działa ale... wolno.

  • 5. Data: 2009-06-04 11:03:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Dominik & Co" news:h088qu$3o5$1@inews.gazeta.pl

    > Tak, przynajmniej *101# i *104#

    O! U mnie też już działa.

    Powstaje zatem pytanie czy przedstawione problemy są podyktowane dłubaniem
    przy sieci (wprowadzanie mobilnego neta świadczonego również po ich
    infrastrukturze GSM?) czy przyczyna leży gdzieś indziej?

  • 6. Data: 2009-06-04 11:12:07
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał

    > (wprowadzanie mobilnego neta świadczonego również po ich
    > infrastrukturze GSM?)

    A to było jakieś info o zamiarze, czy tak tylko gdybasz?

    M.

  • 7. Data: 2009-06-04 11:30:10
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > sieci. Po przełączeniu na Plusa można było dzwonić. Ponowne zalogowanie się

    A ja miałem wczoraj (około siedemnastej) inną ciekawostkę z Play.
    Mimo, że telefon był włączony i zalogowany do sieci (Plusa), dzwoniący
    od razu nadział się na pocztę (a potem przyszedł sms o nowych wiadomościach).
    Oddzwonić się dało bezproblemowo.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 8. Data: 2009-06-04 12:00:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maciek" news:h08a69$ctu$1@inews.gazeta.pl

    > A to było jakieś info o zamiarze, czy tak tylko gdybasz?

    To tylko moje przypuszczenia wysunięte z obserwacji działania sieci w moim
    regionie jak i niektórych komentarzy na forach/blogach itp. związanych z
    dostarczaniem neta przez PLAY.
    Oczywiście mogę być w błędzie, ale kto wie czy coś nie jest na rzeczy.

  • 9. Data: 2009-06-04 13:27:02
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Dodam, że pomiędzy 10 - 11 godziną w Krakowie nie można było wykonać żadnego
    > połączenia za pośrednictwem PLAY, mimo, że telefon był zalogowany do ich
    > sieci. Po przełączeniu na Plusa można było dzwonić.

    Pewnie nie w całym a tylko u Ciebie. Bo ja normalnie dzwoniłem (okolice
    placu boh getta) Byłem w zasięgu 3G to znaczy że Playowski nadajnik.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 10. Data: 2009-06-04 13:44:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr M" news:h08i33$j93$1@inews.gazeta.pl

    > Pewnie nie w całym a tylko u Ciebie. Bo ja normalnie dzwoniłem (okolice
    > placu boh getta) Byłem w zasięgu 3G to znaczy że Playowski nadajnik.

    Korzystałem z 2G. Rondo Grzegórzeczkie, Mogilskie i okolice. Znajomi z
    okolic Salwatora i Bieżanowa też potwierdzali problemy z nawiązaniem
    połączenia. Na roamingu Plusa problem nie występował.