  • 1. Data: 2016-02-13 22:15:58
    Temat: Gdzie giną smsy?
    Od: Mar-cepan <m...@n...pl>

    Często wymieniam smsy na styku virginmibile - plus. Raz dochodzą
    błyskawicznie (ustawione potwierdzenia) a czasami giną w
    czasoprzestrzeni, by nagle się pojawić. Sms wysłany o 22 dochodzi do
    odbiorcy o 1.00 w nocy. Ma to także odzwierciedlenie w szczegółach
    wiadomości. Telefony to mi4c i samsung a5 więc to raczej??? nie problem
    po ich stronie. Może macie jakieś pomysły co jest nie tak?

  • 2. Data: 2016-02-14 09:26:00
    Temat: Re: Gdzie giną smsy?
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-13 o 22:15, Mar-cepan pisze:
> [...]
    > wiadomości. Telefony to mi4c i samsung a5 więc to raczej??? nie
    > problem po ich stronie. Może macie jakieś pomysły co jest nie tak?

    Kilkakrotnie miałem taka sytuację. Zawsze gdy telefon wydawał ostatnie
    tchnienia. Wymiana sprzętu na nowy i wszystko wracało do normy. Tu
    przyczyna może być inna bo zjawisko występuje na 2 telefonach.. Mimo to
    proponuję na próbę przełożyć kartę do jakiegoś innego telefonu.