  • 1. Data: 2016-02-12 18:29:07
    Temat: Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Podobno w nowszych modelach wystarczy ustawić datę na 1 stycznia 1970 r.
    i zrestartować telefon.

    http://tinyurl.com/gnpnz66

    I jeszcze sporo o tym na Youtubie, np.: https://youtu.be/ri5Dw73hriY

  • 2. Data: 2016-02-12 18:58:51
    Temat: Re: Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 12 lutego 2016 18:28:58 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:
    > Podobno w nowszych modelach wystarczy ustawić datę na 1 stycznia 1970 r.
    > i zrestartować telefon.
    >
    > http://tinyurl.com/gnpnz66
    >
    > I jeszcze sporo o tym na Youtubie, np.: https://youtu.be/ri5Dw73hriY

    A próbowałeś już na swoim telefonie z Androidem?

  • 3. Data: 2016-02-12 20:21:10
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-02-12 18:58, krzysztofsf wrote:

    > A próbowałeś już na swoim telefonie z Androidem?

    Nie rozumiem przytyku. Po prostu zabawny bug, zwykły użytkownik raczej
    go nie doświadczy, chyba że bardzo wyraźnie na własne życzenie. Zresztą,
    jak zrozumiałem, problem leczy się odłączeniem i ponownym podłączeniem
    baterii. Co jest zadaniem w przypadku iPhonów nieco mniej trywialnym,
    niż większości telefonów na Androidzie, ale do wykonania w warunkach
    domowych.

  • 4. Data: 2016-02-12 21:43:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 12 lutego 2016 20:21:00 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Nie rozumiem przytyku.

    Po prostu jestem ciekawy, czy wyprobowano to na innych OS. Byloby zabawnie jakby tez
    uceglalo.

    We wczesniejszych doniesieniach pisano, ze uszkodzenie jest raczej bezpowrotne.

  • 5. Data: 2016-02-13 08:43:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    0...@g...com
    *krzysztofsf* napisał(-a):

    > Po prostu jestem ciekawy, czy wyprobowano to na innych OS. Byloby
    > zabawnie jakby tez uceglalo.

    Na moim Galaxy J5 + Lolipop nie da się ustawić roku wcześniejszego niż
    2000

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2016-02-13 08:51:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 12 Feb 2016 18:29:07 +0100, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:
    > I jeszcze sporo o tym na Youtubie, np.: https://youtu.be/ri5Dw73hriY

    Serio w iphone trzeba tyle skrobąć ekran by przestawić rok, nie można
    wpisać wartości bezpośrednio??

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-02-13 11:01:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 13 Feb 2016 08:51:12 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Serio w iphone trzeba tyle skrobąć ekran by przestawić rok, nie
    można
    > wpisać wartości bezpośrednio??

    Żeby nie było nieporozumień, że nie wiem na czym polega taki widget.
    Rozumiem, że dla niektórych takie przewijanie to bajer ale: albo
    idiotą był ten z Appla co go wymyślił bez możliwości wprowadzenia
    żądanej wartości bezpośrednio (szczególnie w przypadku gdy wartość
    jest skrajna.tak jest to w Androidzie) albo idiotą jest ten co zrobił
    ten film bo nie wie jak wprowadzić tę skrajną wartość bez robienia
    przed kamerą z siebie idioty przewijając jak w amoku ten widget.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-02-13 11:39:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-13 o 11:01, Marek pisze:
    > Żeby nie było nieporozumień, że nie wiem na czym polega taki widget.
    > Rozumiem, że dla niektórych takie przewijanie to bajer ale:

    Znaczy jednak taka rolka przewijania jest jedynym sposobem?
    A ja myślałem że jako amator nie pojmuję geniuszu tego systemu i tylko
    marudzę bo nie stać mnie na ajfona :-)

    Swoją drogą to jeszcze gdzieś to widziałem przy ustawianiu budzika i
    chyba na WP. Ta zaraza się szerzy :-)

  • 9. Data: 2016-02-13 12:34:04
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > film bo nie wie jak wprowadzić tę skrajną wartość bez robienia przed
    > kamerą z siebie idioty przewijając jak w amoku ten widget.

    W kilku filmikach widać takie przewijanie.

  • 10. Data: 2016-02-13 15:36:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Feb 2016 11:01:42 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > idiotą był ten z Appla co go wymyślił bez możliwości wprowadzenia
    > żądanej wartości bezpośrednio (szczególnie w przypadku gdy wartość

    Marku, przeciez to tylko telefon, tu sie wprowadza gora 2 lata naprzod
    :-)

    A wprowadzanie ... wszystko juz bylo, ten z apple nie bylby glupszy
    niz wielu innych.

    Poza tym widzisz - jednorazowa zmiana daty nawet nie pozwala sie
    cofnac do 1970, wiec zadnego buga nie ma :-)

    J.