  • 1. Data: 2016-02-13 18:17:06
    Temat: Małe doładowania - jaki provider i jaka karta ?
    Od: universis <u...@w...pl>

    Chce utworzyć service w którym jego użytkownikom pomocne będą sms'y wysyłane do nich.
    Takich sms'ów może być od kilku do kilkunastu, a ja nie chcę nikogo naciągać na
    jakieś choćby małe pieniądze - więc wskazanym było by żeby każdy z nich mógł wysłać
    małą kwotę na te kilka sms"ów - na tyle ile sam uważa że wyśle, bo trzeba będzie z
    mojej strony - odpowiedzieć. Wiec pytanie jak w temacie -jaki provider i jaka wersja
    karty do takich doładowań - na razie wybór albo z Polski albo z UK. Za miesiąc w
    możliwości wyboru dojdzie Hiszpania + Gibraltar.