  • 1. Data: 2017-03-13 14:21:48
    Temat: Gdzie jest haczyk?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Taki sms jest ostatnio rozsyłany:

    Czy chcesz nadal otrzymywac wiadomosc SMS z wrozbami przygotowanymi
    przez najlepszych wrozbitow?JESLI NIE CHCESZ!1SMS pisz NIE na 92505
    ODP TERAZ!ww.r-eg.pl/31z

    Nr nie jest aktualnie zapisany do żadnej subskrypcji. Jeśli wyślę NIE
    zapisze na subskrypcję wróżb przygotowywanych przez najgorszych
    wróżbitów? Oczywiście url do regulaminu nie dziiała.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-03-13 15:40:09
    Temat: Re: Gdzie jest haczyk?
    Od: h...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 14:21:54 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > zapisze na subskrypcję wróżb przygotowywanych przez najgorszych
    > wróżbitów? Oczywiście url do regulaminu nie dziiała.

    30,75 zł
    http://www.orange.pl/kid,4002278347,id,2366700085,ti
    tle,Platny-SMS-z-numeru-92505,forumthread.html

  • 3. Data: 2017-03-13 16:29:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    ale na www.r-eg.pl troche regulaminow jest.

    >30,75 zł
    >http://www.orange.pl/kid,4002278347,id,2366700085,t
    itle,Platny-SMS-z-numeru-92505,forumthread.html

    Ciekawe - wszyscy zwalaja na wirusy.
    A czy przypadkiem sami nie wyslali takiego sms ?

    Zglosic do UOKiK, w koncu mamy wprowadzenie klienta w blad i brak
    regulaminu.

    No i oczywiscie zablokowac sobie wszystkie uslugi premium, a przede
    wszystkim te na odbieranych SMS.

    J.

  • 4. Data: 2017-03-13 16:41:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Mar 2017 07:40:09 -0700 (PDT), h...@g...com wrote:
    > 30,75 zł
    > http://www.orange.pl/kid,4002278347,id,2366700085,ti
    tle,Platny-SMS-z-numeru
    > -92505,forumthread.html

    Czyli wysłanie "NIE" spowoduje naliczenie 30,75 i to wszystko? Na
    pewno do żadnej subskrybcji mnie nie zapisze? Podoba mi się :-)
    Jeśli to jest zgodne z prawem tj. brak info o opłacie w treści i
    niedzialajacy link to jest to genialne.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-03-13 16:47:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Mar 2017 16:29:37 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zglosic do UOKiK, w koncu mamy wprowadzenie klienta w blad i brak
    > regulaminu.

    Dobry żart. Co to by dało? Przecież ten, kto za tym stoi zrobił to
    z pełną premedytacją. Z pełna świadomością ma w dupie regulacje i
    UOKIK.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2017-03-13 16:49:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]
    >pewno do żadnej subskrybcji mnie nie zapisze? Podoba mi się :-)
    >Jeśli to jest zgodne z prawem tj. brak info o opłacie w treści i

    Byly genialniejsze, ale zdaje sie ze UOKiK ich skazal, a IMO
    bezpodstawnie :-)

    Poza tym to w tresci miales "31z".
    Dobrze wszystko przepisales ?

    A i tak nie wiadomo, za co ta oplata, i czy aby na pewno za wypisanie
    :-)

    P.S. daliby 3zl, to by naciagnieci machnneli reka. A przy 30 pewnie
    wiecej sie wscieknie.
    Juz tak malo frajerow, ze z 3 zl sie nie wyzyje ?

    J.

  • 7. Data: 2017-03-13 16:51:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dobry żart. Co to by dało? Przecież ten, kto za tym stoi zrobił to z
    >pełną premedytacją. Z pełna świadomością ma w dupie regulacje i
    >UOKIK.

    A UOKiK moze te premedytacje docenic i zasugerowac pol miliona kary,
    zamiast 100 tys.
    Ale musi miec podkladke.

    J.

  • 8. Data: 2017-03-13 17:09:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Mar 2017 16:51:08 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A UOKiK moze te premedytacje docenic i zasugerowac pol miliona
    kary,
    > zamiast 100 tys.

    Te kaey nie karaja tych co za tym stoją. Niech zgadne, to są
    wirtualne spolki, z których nic nie da się sciągnąć.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2017-03-13 17:17:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Mon, 13 Mar 2017 16:51:08 +0100, "J.F."

    >Te kaey nie karaja tych co za tym stoją. Niech zgadne, to są
    >wirtualne spolki, z których nic nie da się sciągnąć.

    Mozliwe, ale:
    -spolka moze i wirtualna, ale konta prawdziwe.
    Jesli nie wytransferowali wszystkiego od razu, to cos tam jeszcze
    mozna zajac.

    -jakies tam rozne zobowiazania maja - ktos sie moze nauczy lepiej
    sprawdzac kontrahentow.

    -z chwila otrzymania postanowienia o karze, zarzad powinien zglosic
    upadlosc.
    A jak nie zglosi w 2 tygodnie, to mozna scignac osoby zarzadu.

    J.

  • 10. Data: 2017-03-13 17:19:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Mar 2017 16:49:16 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Poza tym to w tresci miales "31z".
    > Dobrze wszystko przepisales ?

    copy&paste.
    Jeśli to 31 sklejone do linka (i nie wiadomo co jest linkiem a co
    treścią) jest wystarczającą informacją o opłacie to są to jakieś
    kpiny.
    Na papierosach można było zmusić.by podawali pełen tekst o
    konsekwencjach. Czemu tak nie może być w sms, że jest pełenym zdaniem
    informacja o opłacie?

    --
    Marek