  • 1. Data: 2017-03-14 09:53:37
    Temat: Aplikacja Google - widget z czasem dojazdu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Nie miałem kłopotów, więc pomyślałem że wykorzystam sobie karty/widżet (czy jak
    to się nazywa) z apki Google, by mieć na tapecie przewidywany czas dojazdu do
    innego miejsca.

    I za cholerę nie wiem jak to zmusić do działania. Dwa razy coś pokazało, ale
    generalnie cały czas mam puste miejsce.

    Ustawiłem Dom i Praca, włączyłem w ustawieniach by pokazywało czas dojadu.

    I blada. Jaki jest algorytm działania tego cuda?

  • 2. Data: 2017-03-21 21:09:38
    Temat: Re: Aplikacja Google - widget z czasem dojazdu
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 14 Mar 2017 09:53:37 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >I blada. Jaki jest algorytm działania tego cuda?

    Ja też tego nie ogarniam. Dwa telefony, na jednym pokazujke prawie
    cały czas jakieś info ( o ruchu, o czasie dojazdu itp.), na drugim
    pokazuje coś bardzo rzadko. Pewnie jak to u Google, wersja beta ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280