  • 1. Data: 2010-12-15 15:22:33
    Temat: Gdzie kupić przełącznik/moduł nawigacyjny w przystępnej cenie?
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Witam,

    Chciałbym ustalić jakieś źródło niedrogich
    przełączników/modułów nawigacyjnych.
    Chodzi mi o coś o podobnym wygłądzie
    do tego:
    http://pl.farnell.com/c-k/rs1-krsa-bk-n-c/modul-prze
    lacznika-wychylny/dp/1780573
    http://pl.farnell.com/mec/9509136118/modul-przelaczn
    ika-czarny/dp/1390595

    Generalnie chciałbym mieć cztery strzałki
    i przycisk po środku. Nie musi to być
    przełącznik wychylny. Mogą być to oddzielne
    przyciski, ale jako pojedynczy moduł.
    Ceny takich modułów, które znalazłem są od 100 zł.
    Zastanawiam się, czy można kupić taniej
    Czy ktoś z Was zna jakiś sklep z tańszymi
    przyciskami tego typu?

    R..