  • 1. Data: 2010-07-21 23:56:35
    Temat: Gdzie kupić w detalu taki detal (sworzeń kulowy fi 10 m6 i m8)
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    Witam
    Potrzebuję kilku sztuk takiego czegoś:
    http://images.linx.de/linx/showcases_middle/302.jpg

    Jest to część sworznia/przegubu zgodnego z normą DIN 71802
    Inaczej mówiąc jest to śruba z kulką fi 10mm.
    Potrzebuję dosłownie parę sztuk, tzn 4 sztuki z gwintem M6 i 4 sztuki z gwintem
    M8.
    Czy zna ktoś - najchętniej wawa i okolice lub internet - miejsce gdzie
    chociażbym mógł o coś takiego zapytać?

  • 2. Data: 2010-07-22 00:01:24
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > gwintem M8.
    > Czy zna ktoś - najchętniej wawa i okolice lub internet - miejsce gdzie

    niewiele pomogę ale mnie to wygląda na część stosowaną m.in. w maszynach
    przemysłowych, chyba np. Elsa-Ganter ma coś takiego
    http://www.elesa-ganter.pl/
    a gdzie to kupić w detalu? może u nich albo jakiegoś ichniejszego
    dystrybutora,

    brat

  • 3. Data: 2010-07-22 00:11:31
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > niewiele pomogę ale mnie to wygląda na część stosowaną m.in. w maszynach
    > przemysłowych, chyba np. Elsa-Ganter ma coś takiego
    > http://www.elesa-ganter.pl/

    Dzięki, no tak widziałem ich stronę. Kłopot w tym, że nawet oni w ofercie nie
    mają samych główek, lecz całe przeguby, co oczywiście podrażałoby cały zakup,
    nie wspomnę o tym że to za duża firma żeby bawiła się taki detal.
    W sieci da się to w sumie znaleźć, ale ceny detaliczne nie zachęcają, zwłaszcza
    z przesyłką.
    Chodziło mi raczej o jakiś dobrze zaopatrzony sklep żelazny

    A przeguby takie lub podobne stosuje się też w samochodach, głównie jako
    końcówki siłowników pneumatycznych maski/klapy oraz jako zakończenie linek (np
    linki gazu)

  • 4. Data: 2010-07-22 08:06:02
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-07-21 23:56, srnietana pisze:
> [...]
    > gwintem M8.
    > Czy zna ktoś - najchętniej wawa i okolice lub internet - miejsce gdzie

    Podjedz do jakiegos nieautoryzowanego serwisu wozkow widlowych - tam
    takich detali jest od groma. Jak trafisz na firme z umowa z TVH to beda
    pewnie w stanie znalezc w katalogach pojedyncze elementy, a cena nie
    powinna byc zbyt duza.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 5. Data: 2010-07-22 09:33:27
    Od: Dawid 'Zydol' <d...@t...nospam.info.pl>

> [...]
    > gwintem M8.
    > Czy zna ktoś - najchętniej wawa i okolice lub internet - miejsce gdzie

    Zerknij na www.fabory.pl. Mają kompletne przeguby w takich wymiarach
    jakie potrzebujesz. Osobno chyba nie znajdziesz. Nie wiem jak z detalem
    bo kupuję na firmę, ale nie sądzę by robili problem z zakupem.

    http://www.fabory.pl/pages/product.html?l=pl&product
    =57475060001
    http://www.fabory.pl/pages/product.html?l=pl&product
    =57475080001